آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

اصول طراحی وب سایت های تجاری - کد c



اصول ساخت سایت های تجاری

این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

صفحات صنعتی در کل دارای سه بخش میباشند :

خصوصیات محصول: هر خریدار میبایست بتواند یک محصول خاص را از بین مجموعه ای از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام شود.

مشخصات محصول: بیشتر محصولات صنعتی همراه با اطلاعاتی عرضه میگردند که صفحه توضیحات نامیده میشود یک صفحه توضیحات ترکیبی از متن، تصویر و شرحی در مورد کارایی محصول در یک برگ کاغذ است. خصوصیات کارایی یا تصویر تشریح کننده ساختار محصول، اغلب عامل فروش یک کالا میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات محصول در وب به روش سنتی، محدود کننده به نظر میرسد. مشخصات کارایی محصول میتواند به صورت سه بعدی و همراه با حرکت ایجاد گردد، همچنین خود محصول در حال انجام عمل، قابل نمایش باشد.

ارتباط با مشتری: ‏‏‏کارت های جالبی را که در آنها از شما سئوال میشود «آیا علاقه مند هستید که نمایندگی سرویسهای مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را به یاد بیاورید. با استفاده از وب سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده می شوند. طراحی صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد محصولات خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. در هر صورت چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت بسیار است، تطابق تصاویر با اصل کالا میباشد.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.