آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کارکردهای آن در دکور داخلی

مزایا اقتصادی پلی کربنات و استفاده های آن در دکوراسیون درونی

از صرفه های پوشش پلی کربنات به جای کریستال هزینه کمتر و همچنین وزن کم تر آن می‌باشد. و نیز استقامت بالای آن نسبت به پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات سوله اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات گنبد جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه پلی کربنات دیواره در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی

ایجاد template وب سایت به صورت مناسب بخش 2

این مقاله به دست پایگاه طراحی سایت اراک آماده شده است.

کدنویسی قالب سایت به صورت سبک قسمت دوم

طراحی template Responsive

یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام ایجاد تمپلیت مد نظر شما قرار بگیرد استفاده از کدهای اچ تی ام ال و css است. یکی از بهترین روش های ساخت template استفاده از قطعه کدهای اچ تی ام ال و همچنین css میباشد. دلیل اصلی استفاده از اچ تی ام ال و شیوه نامه های آبشاری سرعت بالای آنها است و template که از این طریق کد نویسی میشود به طور قطع از سرعت لود بالایی بهره مند است به علاوه اعمال تغییرات در قالب نیز برای صاحبان تارنمای بسیار آسان خواهد بود. کدهای html به همراه سی اس اس میتواندقالب مد نظر شما را با سرعت لود بالا آماده کند.

استفاده نکردن از flash در قالب

یکی از مسائل اساسی در دلایل به کارگیری نکردن flash بالا بودن حجم فلش میباشد. زمانی که حجم سایت شما بالا برود قطعا سرعت لود صفحات شما کاهش میابد که این مسئله سئو سایت شما را دچار مشکل میکند . از طرفی ادوب فلش سایت شما را تبلیغاتی نشان میدهد زیرا تصور اکثر بازدیدکنندگان از فایل های ادوب فلش ، تبلیغات میباشد.

این محتوای به دست مرکز طراحی سایت گردآوری گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی سایت در اراک

کدنویسی قالب تارنمای به شکل سبک بخش یک

این محتوای بدست وب سایت ساختن سایت گردآوری گردیده است.

طراحی قالب وب سایت به صورت مناسب قسمت 1

یکی از اساسی ترین قسمت های ساخت پایگاه مبحث طراحی قالب میباشد . تعداد زیادی از مالکان کسب و کارهای آنلاین فکر میکنند تمپلیت وب سایت تنها برای ظاهر تارنمای مفید است و باید به گونه ای کدنویسی گردد که توانایی جذب بازدیدکننده را داشته باشد ، اکثرا مالکان کسب و کارهای اینترنتی به مسائل جانبی در ایجاد template توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل سبک بودن  template وب سایت از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مطلب قصد داریم شما را با اساسی ترین نکات برای طراحی تمپلیت یک وب سایت به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام ایجاد پایگاه ، اولین چیزی که با آن برخورد خواهید کرد بدون شک طراحی تم است ، قالب وب سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی وب سایت خواهد داشت به همین خاطر از اهمیت بسیار زیادی بهره مند است اما متاسفانه تعدادی از مدیران سایت ها به این مسئله اهمیتی نمیدهند و به همین خاطر در بسیاری از مواقع شاهد ساخت تارنمای هایی هستیم که از نظر تم اصلا بهینه نبوده اما از نظر ظاهر بسیار قشنگ میباشند. زیبایی ظاهری قالب هیچ اشکالی نداشته بلکه بسیار مفید میباشد اما بهینه بودن یک قالب را نباید نادیده گرفت .

این محتوای به دست پایگاه طراحی سایت ارزان تهیه شده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت  , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

فراگیری برقراری و منظم نمودن یک شبکه خانگی معمولی

یادگیری راه اندازی و منظم نمودن یک نتورک داخلی کوچک

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی :  دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی :   دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

تکست پیج اصلی و ممانعت از تکست کپی

این محتوای بدست پایگاه طراحی سایت ارزان تهیه گردیده است.

متن صفحه اصلی و دوری از متن مشابه


مطلب home page پایگاه شما بسیار مهم است . این مطلب پیج اصلی ترین متا تگی است که درون پایگاه شما ایندکس میشود. هرچه متن صفحه اصلی تارنما قدرتمند باشد از نظر جذب مخاطب قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید تکست صفحه اول پایگاه خود را کوتاه و خلاصه بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای داشته باشید همچنین مطلب صفحه اصلی سایت را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر خوانندگان جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید تکست پیج اصلی وب سایت از ارزشمندترین مسائل در ایجاد وب سایت به حساب می آید.

متن شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار بوده و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و املایی وضعیت قابل قبولی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را رعایت نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) استفاده نمائید مخصوصا برای تایتل متن خود . در مطالب خود حتما از تصاویر استفاده نمایید و برای عکس نیز از خصوصیت های تگ alt استفاده نمائید. این محتوای توسط پایگاه طراحی سایت ارزان تهیه شده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان