آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

چگونگی دیزاین دکور خانه های کوچک

عنوان : تکنیک های دکوراسیون اداره های کوچک

دکوراسیون سنتی یکی از سبک های دکوراسیون و طراحی منزل میباشد.همچنین شما با استفاده از این سبک در دکوراسیون حمام منزلتان میتوانید بهترین استفاده را از فضای حمام و سرویس بهداشتی تان داشته باشید.

روشنایی منزل تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل دارد و دکوراسیون داخلی و روشنایی منزل رابطه مستقیمی با هم دارند.

نور تاب ها یکی از عناصر تزیینی مهم در فضای داخلی به شمار می روند که به راحتی زینت بخش اتاق های نشیمن ، پذیرایی و خواب می شوند. لوسترها یکی از عناصر تزیینی مهم در فضای داخلی به شمار می روند که به راحتی زینت بخش اتاق های نشیمن ، پذیرایی و خواب می شوند. هر یک از ما با انواع لوستر ونورتاب آشنا بوده و در طراحی داخلی منزل یا محل کارتان از آن ها استفاده می کنید تا به محیط زندگی تان جلوه ای بیش از پیش بیفزایید. در همین راستا اگر شما نیز قصد دارید لوستری مناسب برای فضای مورد نظرتان در خانه تهیه کنید ابتدا پیش از هر کار موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

وسعت فضا:  آنجایی که هر فضایی میزان مشخصی از نور را نیاز دارد، آویختن لوسترهای با شاخه‌های متعدد و در نتیجه لامپ‌های زیادتر از آن مقدار مورد نیاز نه تنها غیرضروری بلکه مازاد است بنابراین مجبور خواهید بود لامپ برخی از شاخه‌ها را خاموش کنید.

 - مساحت سقف: در یک معماری معمولی وسعت سقف و کف یک فضا یکسان است ولی از آنجایی که این روزها کاربرد سقف‌های کاذب در حاشیه سقف اصلی بسیار رایج شده است، در واقع مقداری از مساحت اصلی کاسته شده و در نتیجه هنگام خرید لوستر می‌بایست همان میزان باقی مانده را به عنوان اندازه موجود ملاک قرار دهید.

  نوپردازی ثانویه:  اغلب فضاها علاوه بر لوستر دارای منابع نورزای دیگری همچون آباژور، چراغ های دیوارکوب و در معماری امروزی هالوژن های واقع در سقف‌های کاذب یا اصلی هستند که آنها نیز نقش نورپردازی محیط را برعهده دارند لذا در چنین شرایطی پیش از هرگونه اقدام جهت انتخاب لوستر و احیاناً دیوارکوب های آن بقیه منابع نورزای موجود و یا حتی الامکان کاربرد منابع نورزای دیگر را در نظر بگیرید.

آباژورهایی با پایه های متفاوت
آباژورهای تان می توانند کلاهک های یکسان و بدنه و پایه ای متفاوت داشته باشند، خب چه اشکالی دارد؟ خیلی خودتان را درگیر قواعد و قوانین نکنید، گاها شکستن برخی از قوانین نتیجه بهتری را حاصل می کند.

آباژورهایی با رنگ های فانتزی
تا به حال از خودتان پرسیده اید که چگونه با آباژورها می توانید اتاق تان را چشمگیر تر کنید؟ جواب این است که اگر آباژورهایی با رنگ های فانتزی انتخاب کنید دقیقا به هدف تان خواهید رسید.

آباژورها و لوسترها
سعی کنید برای هماهنگی بیشتر میان اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون اتاق تان تا جای ممکن لوازم دکوری را با هم ست کنید. ست کردن آباژورها و لوسترها هم می توانند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند.

شما میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی در  دکوراسیون,دکوراسیون داخلی, آموزش تعمیرات پرینتر و یا استفاده از دوره های طراحی داخلی و معماری و آموزش شبکه  شرایط بهتری یرای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

اقامت کانادا و راه های گرفتن اقامت کانادا

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.

نظامِ رتبه بندی QS در سال ۲۰۱۵، این دانشگاه در رتبه ۳۴ جهان و رتبه ۲ در کانادا قرار گرفته‌است.در رتبه‌بندی علمی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۴، دانشگاه تورنتو در مکان ۲۴ جهان و جایگاه اول در کانادا قرار گرفت.

             دانشگاه تورنتو کانادا  دانشگاه تورنتو کانادا  دانشگاه تورنتو کانادا

5.دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا در سال ۱۹۰۸ میلادی تأسیس شد. پردیس این دانشگاه در جنوب رود ساسکاچوان شمالی در شهر ادمونتون قرار دارد.دانشگاه آلبرتا بیش از ٣٩٠٠٠ دانشجو دارد که از آن میان بیش از هشت هزار نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستند. این دانشگاه بیش از ٣٦٠٠ کارمند آموزشی دارد (شامل استادها، پژوهشگران پسادکترا و دستیاران آموزش/پژوهش تحصیلات تکمیلی). از زمان تاسیس دانشگاه تا پایان سال ٢٠١٣ میلادی بیش از ٢٥٠٠٠٠ نفر از دانشگاه آلبرتا فارغ التحصیل شده اند. جو کلارک نخست وزیر پیشین کانادا و ریچارد ادوارد تایلور نظریه پرداز سرشناس فیزیک و دریافت کننده جایزه نوبل در فیزیک از جمله فارغ التحصیلان سرشناس دانشگاه آلبرتا هستند. دانشگاه آلبرتا جزو پنج دانشگاه برتر کانادا و 100 دانشگاه برتر جهان می باشد.از مجموعه دانشکده های این دانشگاه میتوان به دانشکدهٔ آگوستانا, دانشکدهٔ آموزش, دانشکدهٔ تحصیلات تکمیلی و پژوهش, دانشکدهٔ تربیت بدنی, دانشکدهٔ پرستاری, دانشکدهٔ پزشکی و دندان‌پزشکی, دانشکدهٔ داروسازی, دانشکدهٔ حقوق, دانشکدهٔ کشاورزی، جنگل‌داری, دانشکدهٔ مهندسی, دانشکدهٔ هنر و ... اشاره نمود.
























برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

پیش از مهاجرت به کانادا به این نکات توجه کنید!!

عنوان: مهاجرت به آمریکا از طریق گرین کارت، شرایط و مراحل آن

این مقاله درمورد مهاجرت به کانادا می باشد.

زندگی در آمریکا و هزینه های روزمره آن بسته به این که در کدام منطقه از آمریکا, کدام منطقه شهری یا روستایی هستید بسیار متفاوت است.بسیاری از اعدادی که در این مقاله آورده شده است بر اساس یک میانگین کلی از سراسر ایالات متحده آمریکا است, پس امکان دارد که تفاوت زیادی بین برخی از قیمت ها وجود داشته باشد.به عنوان مثال در غرب ایالت متحده ( اوهایو, ایندیانا, ایلینوی و غیره) قیمت های آورده شده بسیار پایین تر از قیمت های که در ایالت های نیو انگلند ( رود آیلند, ماساچوست, مین, نیو همپشایر, کنتیکت و غیره ) می باشد.شما می توانید روی کمک های دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید برای تامین هزینه های زندگی دانشجوییتان در طول سال حساب باز کنید.در ادامه ریزی به صورت تقریبی از هزینه های کلی و جزئی زندگی در آمریکا برای شما آماده کرده ایم.تمام هزینه های آورده شده در متن بر اساس دلار آمریکا می باشد.

مسکن و خدمات :

یکی از مواردی که شما در طول دوران زندگیتان مجبور به تغییر آن هستید مسکن است.اجاره آپارتمان در آمریکا به طور متوسط از 500 دلار برای یک آپارتمان یک خوابه خارج از شهر و 1500 دلار برای یک آپارتمان 3 خوابه در مناطق مرکزی شهر به صورت ماهیانه هزینه دارد.هزینه اجاره مسکن در آمریکا می تواند با توجه به اضافه شدن هزینه آب و برق که شامل اجاره می شود متفاوت باشد.در مورد شرایطی که در قرار داد اجاره خانه نوشته شده است با یک فرد با تجربه مشورت نمایید.هزینه های برق, گاز و اینترنت و ... در شرایط مختلف متفاوت است و شما می توانید با رعایت نکاتی آنها را پایین تر آورید.در ادامه ریزی از این هزینه ها را می توانید ببینید.

هزینه های برق :

هزینه های برق در آپارتمان ها بسته به متراژ آپارتمان متفاوت است.این هزینه در آمریکا بین 50 تا 100 دلار به صورت ماهیانه می باشد.اگر سیستم گرمای آپارتمان شما هم با استفاده از برق کار کند هزینه های شما تا 150 دلار هم بالا می رود.

زندگی در آمریکا و هزینه های زندگی در آمریکا

هزینه های گاز :

اگر از گاز فقط برای پخت و پز استفاده شود این هزینه به صورت ماهیانه بین 10 تا 15 دلار است اما اگر از گاز برای گرم کردن آپارتمان استفاده کنید, این هزینه می تواند بین 50 تا 100 دلار در ماه باشد.

هزینه اینترنت :

میانگین این هزینه در ماه به 45 تا 50 دلار می رسد.

خدمات تلفن همراه :

حداکثر خدمات به طور متوسط, هزینه ی ماهیانه 50 دلار را در بردارد.اگر شما از خدمات اینترنت تلفن همراه هم استفاده کنید این عدد می تواند به 100 دلار در ماه هم برسد.

هزینه های آب و فاضلاب و دفع زباله :

این هزینه معمولا زیر مجموعه اجاره خانه می باشد و به عهده صاحب خانه میباشد.این هزینه به دلیل اینکه صاحب خانه باید این مبلغ را برای کل ساختمان پرداخت کند بر عهده مستاجر نمی باشد.اگر شما پرداخت این هزینه را به عهده گرفته اید, باید بدانید که سازمان شهرداریها معمولا هزینه 50 تا 75 دلار را در برای سه ماه دریافت می کنند.این مبلغ البته برای منطقه ای که شما در آن زندگی می کنید متفاوت است.

زندگی در آمریکا برای شما به صورت ماهیانه هزینه ای در حدود 1000 تا 1500 دلار برای مسکن, آب,برق و گاز و ... در بر دارد.

هزینه های درمانی در آمریکا :

هر چقدر که هزینه مواد خوراکی در کشور آمریکا پایین است، هزینه هایی همچون تعمیرات، بیمه خودرو و خدمات درمانی بسیار بالا می باشد.به همین علت است که مردم آمریکا به مقوله پیشگیری اهمیت می دهند و به ططور مداوم ورزش می کنند.اگر بیمه در مانی نداشته باشید، یک سرماخوردگی معمولی و آمپول آنتی بیوتیک برای شما در حدود 110 دلار هزینه دارد. اگر هم به بستری در بیمارستاننیاز باشد, به عنوان مثال برای یک جراحی آپاندیس در حدود 2 تا 3 هزار دلار برای شما هزینه دارد. هرچند که در این کشور بیمه های درمانی تا 80 درصد هزینه های درمانی را پوشش می دهند.

یکی از راه های اقامت کانادا ادامه تحصیل در این کشور می باشد

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت