آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

مشاوره ی ازدواج : کدام خصوصیاتی دلیل میگردد دیگران از ما دوری بجویند بنابراین توصیه ها با این دوشیزگانان ازدواج نکنید؟

مشاوره ی ازدواج : چه اخلاقاتی باعث می شود بقیه از ما دوری بجویند بنابراین توصیه ها با این بانوانان ازدواج نکنید؟

1- بانوان رمانتیک

این نوع دختر حیات خود را بر طبق فیلم های عاشقانه و کتاب های رمان میگذرانند. و در عین حال در انتظار آقازاده ای هستند که با مرکب سپید از میان آسمان زیبا به زمین آید

  مشاوره ی ازدواج و او را ترک بر مرکب سپید کند ، به جایی برده  که هیچ مشکلی نباشد، تا قادر باشد به خوبی عمر کنند. آنها دوشیزگانهایی هستند که توسط پدر و مادرها و خانواده هایشان نازپرورده بار آمده اند و چیزی از واقعیات زندگی نمی دانند.

او انتظار دارد کسی تمام مدت از او مراقبت و نگهداری کند، تا مبادا او خواب بدی ببیند و بترسد. فرار کنید!

2- بانوانانی که به شدت مادی‌گرا هستند

برای بیشتر آقایون اینکه زنی فقط به دنبال خریدن آخرین مدل  لباس یا رفتن به مسافرت‌های تفریحی باشد به هیچ عنوان جذاب نیست. زندگی خیلی فراتر از مادیات صرف است.

3- دخترانی که ظرافت زنانه ندارند

از دید آقایان زن در هر مقام و منصبی که باشد،  مشاوره زناشویی باید زنانگی و  ظرافت خود را حفظ کند (مثل طرز لباس پوشیدن و نحوه صحبت کردن) و این تنها چیزی است که مردان را وادار به تحسین خانم‌ها می‌کند.

4-دختر های بدگمان

این دوشیزگان ها تمام خصوصیات منفی افراد رمانتیک را با خود به همراه دارند. و همیشه جزء "زخم خوردگان" اجتماعند. افراد احساساتی که از ازدواج گذشته خود شکست خورده و به طور ناخودآگاه از ازدواج مجدد واهمه دارند.

ارتباط شما با این افراد به جایی راه نمی برد، چرا که آنها در ابتدا علاقه فراوانی از خود نسبت به شما نشان می دهند، اما پس از چندی اثری از آن باقی نخواهد ماند.

شما همیشه در رابطه خود با او سردر گم هستید. تنها چیزی که تحویل شما می دهد یک مشت معذرت خواهی بیهوده است. هیچ وقت به اندازه کافی برای شما زمان ندارد؛ پس بهتر است  مشاوره خانواده با چنین دوشیزگانی ازدواج نکنید.