آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

نام آشناترین کانون مشاوره seo و بهینه سازی وب سایت

 مرکز مشاوره سئو چیست ؟

یک مرکز مشاوره حرفه ای در زمینه سئو یا همان اصطلاحا بهینه سازی سایت است که توسط سایت آمابک و پشتیبانی شرکت داده پردازان ایفانت راه اندازی شده است.

سایت آمابک از قدیمی های سئوی ایران است که پس از مدتها غیرفعال بودن دوباره با قدرت بیشتر فعال گردیده است.

استفاده از خدمات این مرکز مشاوره بسیار راحت است و در هیچ جای دیگر شبیه این خدمات وجود ندارد.کافی است با شماره 909 از شماره ثابت خودتان تماس بگیرید و از خدمات این مشاوره برخوردار شوید. بدون اینکه بخواهید همان لحظه هزینه ای پرداخت کنید.
با قراردادی که ما با شرکت مخابرات ایران داریم هزینه های استفاده از این خدمات روی قبض تلفن شما می آید و نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای در ابتدای کار نیست.

حال هزینه این خدمات چقدر است ؟

فقط دقیقه ای دوهزار تومان که برابر با هزینه تماس با مراکز مشاوره کامپیوتر و بازی تلفنی است که برای دریافت خدمات حرفه ای سئو بسیار کم و به صرفه است.

آیا خدماتی که دریافت میکنید با کیفیت است ؟
کافی است تماس بگیرید. اگر یک مشاوره حرفه ای وکاربردی را دریافت نکردید یا احساس کردید مشاور پاسخ های عملی نمیدهد یا در سئو کم تجربه است هزینه تماس شما را برمیگردانیم.

چه مزایایی دریافت می کنید ؟

چه کسی مشاوره می دهد ؟
نظرات دیگران در مورد ما چیست ؟
چرا این مرکز مشاوره به وجود آمد ؟


مدت ها بود در حرفه ی سئو در این 8 سالی که در این زمینه کار میکردیم احساس می کردم یک خدمات خاصی در سئو برای کاربران نیاز هست که متاسفانه به صورت جدی وجود ندارد و جای خالی آن به شدت احساس می شود.


و آن مرکز مشاوره سئو است.


خب اساسا اکثر کاربرانی که با این موضوع به نحوی آشنایی داشته باشند می دانند سئوکارهای واقعی در ایران بسیار اندک هستند و در حال حاضر سفارش جدیدی هم دریافت نمی کنند. چون قراردادهای خوب خود را دارند و نیازی به کار جدید ندارند و مهم تر از آن وقت کار جدید را هم ندارند.


اگر با آنها تماس بگیرید به هر نحوی سفارش شما را بهانه هایی مثل سی ام اس نبودن , داشتن ایرادات کلی و ... رد می کنند.


درهمین حین سئوکاران دروغین پدیدار شدند. کسانی که تازه چندماه است با مفهوم سئو آشنا شدن که متاسفانه با پیشنهاد قیمت های مسخره اقدام به دریافت سفارش سئو می کنند و پس از مدتی پول شما را هدر میدهند و حتی یک ذره هم به سئوی شما کمک نمی کنند چون اصلا نمی دانند سئو چطور انجام می شود.


در اینجا پولی که از شما هدر میرود شاید به اندازه زمانی که از شما هدر می رود مهم نباشد. این سئوکار دروغین چند ماه از وقت شما را در یک کسب و کار می سوزاند.


خب بعد چه اتفاقی می افتد کسب و کارها متوجه می شوند سئو را باید خودشان انجام دهند . پس مدیر کسب و کار یا شخصا شروع می کند یا به واحد آی تی خود این کار را می سپارد .


با پرداخت هزینه های بسیار و آزمون خطاهای زیاد پیشرفت کمی هم میکنند که به هرحال بهتر از سپردن کار به یک سئوکار دروغین است.


حال در این راه با مشکلات فروانی هم روبرو می شود و دقیقا نمی داند چه باید بکند. چون اساسا سئو مفهوم پیچیده ای است و تشخیص راه حل بعضی موقع ها بسیار سخت می شود.


پس باید از یک سئوکارحرفه ای مشورت بگیرد. بنابراین هم اینجاست که یک مرکز مشاوره سئوی خوب می تواند پاسخ بسیاری از سوالات شما را بدهد و شما را راهنمایی کند.

هنگامی که سه کیلو ماتیک می بلعید!

 وقتی 3 کیلو ماتیک می بلعید!

قرمزی ماتیک می‌تواند باعث مشکلات بیش‌فعالی گردد

برای بیشتر بانوان خرید ابزار زیباسازی و بهره بردن از ماتیک وغیره بسیار مهیج است

این موضوعکه بتوان با چندین ماده آرایشی و بهداشتی ظاهری زیباتر داشت و معایب

صورت را اختفاکرد و زیبایی‌ها را چند رتبه بیشتر کرد، خیلی هیجان‌انگیز است اما این اتفاق در شرایطی جذاب است که لوازم آرایشی هیچ عارضه و آسیبی برای پوست و موی مصرف‌کننده به همراه نداشته باشد.

جالب است بدانید که در این تحقیقات محصولات بسیاری از مارک‌های معتبر و معروف هم حاوی سرب بودند؛ مارک‌هایی که به قیمت‌های بالا می‌خریم و گمان می‌کنیم چون تولید شرکت‌های معتبر اروپایی و ایالات‌متحده هستند سالم‌اند اما در حقیقت پر از جیوه‌ هستند حتی رژ‌ لب هایی که روی آنها عنوان طبیعی‌ نوشته ‌شده ‌است.

 

با توجه به این گزارشات فرق چندانی میان رژ لب‌ها وجود ندارد مهم این است که درست از رژ لب استفاده کنید تا میزان آلودگی را کمتر کنید.

چه باکتری‌هایی که از راه پوست وارد بدن‌تان می‌شود؟
هر زن و دختر جوان به طور معمول در طول روز از 20 مدل لوازم آرایشی بهداشتی مختلف استفاده می‌کند و معمولا 9 مورد از 10 مورد این محصولات در گروه لوازم آرایشی بهداشتی قدیمی که در کیف لوازم آرایش شما قرار دارند، جای می‌گیرند.

 

لوازمی که مرور زمان باعث شده باکتری‌ها در آنها رخنه کند. با مصرف این لوازم آرایشی در طول سال حدود 2 کیلو از این مواد آرایشی جذب پوست شده و وارد بدن می‌شوند. مسلما برخی از این مواد جذب شده عوارض جانبی بسیاری مانند تحریک پوستی، پیری زودرس و سرطان به دنبال دارد.

 

ریچارد بنس، شیمیدانی که حدود 3 سال روی تاثیرات لوازم آرایشی بر پوست کار کرده‌ است، می‌گوید: «هنوز نمی‌دانیم که وقتی مواد شیمیایی محصولات آرایشی مختلف با هم ترکیب می‌شوند، چه اثری دارند و مجموع این اثرات ممکن است بسیار خطرناک‌تر از تاثیر هر کدام از این مواد به طور تکی باشد.

 

دکتر «بنس» اعتقاد دارد که جذب مواد شیمیایی از طریق پوست خیلی خطرناک‌تر از خوردن رژ لب است. او می‌گوید: «وقتی رژ لب خورده می‌شود، بسیاری از مواد مضر آن توسط بزاق و آنزیم‌های معده خنثی می‌شوند اما جذب ماده شیمیایی از طریق پوست آن را مستقیما وارد جریان خون می‌کند.

چه موادی نباید در لوازم آرایشی شما باشد؟
خطرناک‌ترین مواد شیمیایی که در محصولات آرایشی بهداشتی شما وجود دارد و باید هنگام خرید با دقت به برچسب لوازم آرایشی از عدم وجود آنها اطمینان حاصل کنید:

تولوئن
این یکی از فرآورده‌های جنبی نفتی است که در لاک ناخن و دیگر لوازم آرایشی یافت می‌شود. خطرناک است چون سم موجود در این ماده به سیستم عصبی حمله می‌کند و عملکرد مغز و سیستم عصبی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، علاوه بر این در رشد طبیعی جنین وکودکان اختلال ایجاد می‌کند.

فرمالدئید ترکیبی
این ماده یک ترکیب فرار آلی بوده که به شدت سمی است و معمولا در لاک‌های ناخن و نرم‌کننده‌های مو وجود دارد. خطرناک است چون این ماده فرار با پخش شدن هوای اتاق را آلوده می‌کند، علاوه بر این جزء سم‌هایی است که به کبد آسیب می‌رساند و سرطان‌زاست.

آلومینیوم
این ماده فلزی سمی پرکاربرد معمولا در محصولاتی مانند دئودورانت‌های ضدعرق، اسپری‌های بینی و شامپوها وجود دارد. خطرناک است چون از آنجا که ترکیباتی با پایه آلومینیوم مانند دئودورانت‌ها معمولا روی پوست نزدیک بالاتنه استفاده می‌شوند، نگرانی‌های زیادی به وجود می‌آورند چون این ماده شیمیایی از طریق پوست جذب می‌شود و میزان استروژن خون را بالا می‌برد و اثراتی سوء روی سلامت می‌گذارد و درنهایت در سیستم غدد مترشحه داخلی اختلال ایجاد می‌کند.

پارابن
این ماده نگهدارنده ترکیبی معمولا در محصولاتی مانند لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی و حتی لوسیون‌های بچه وجود دارد.خطرناک است چون این ماده می‌تواند در سیستم غدد بدن اختلال جدی به وجود آورد و حتی عامل ایجاد آلرژی‌های مختلف شود.


از کجا بفهمیم ابزار آرایش‌مان خراب شده میباشند؟


چگونه آگاه شویم لوازم زیباسازیمان خراب شده میباشند؟

معمولا خانم‌ها در دورانداختن لوازم آرایشی حسابی تنبل هستند و حتی خساست

به خرج می‌دهند، اما میبایست آگاه باشید که لوازم زیباسازی هم مانند مواد غذایی مدت

انقضا دارامیباشند و مصرف آنها پس از تاریخ معین گردیده مشکلاتی تولید می‌کند که بعضی اوقات

پرریسکتر از مواد غذایی میباشد. همانطور که سطل ماست تاریخ مصرف گذشته را فورا دور می‌اندازید، لازم است هرچند ماه یک بار سراغ لوازم آرایشی‌تان هم بروید و کهنه‌ها را دور بیندازید؛ یادتان باشد زیبایی تاریخ ندارد ولی محصولاتی که به سلامت و زیبایی شما کمک می‌کنند تاریخ مصرف دارند.

از کجا بفهمید فاسد شده‌ است؟
پنکیک تاریخ گذشته چندان قابل تشخیص نیست اما شاید بتوان تا حدی حدس‌هایی درباره فساد آن زد مثلا اگر دیدید در یک دوره زمانی دچار تغییر رنگ شد احتمالا تاریخ مصرف آن به انتها رسیده و قابل استفاده نیست یا اگر متوجه شدید بافت آن تغییر کرده‌ یا مواردی از این قبیل، تاریخ مصرف آن گذشته است.

برس را بشویید تا سالم بماند
دقیقا همان قانونی که درباره پنکیک‌ها وجود داشت در مورد رژگونه‌های پودری هم صدق می‌کند یعنی اگر در مواد تشکیل‌دهنده آن آب وجود نداشته‌ باشد، می‌توانید تا مدت‌ها یعنی 2 تا 3 سال از آن استفاده کنید البته اگر رژگونه کرمی باشد، باید هرسال آن را عوض کنید. اگر می‌خواهید عمر رژگونه را زیاد کنید به طور مرتب برس آن را بشویید و رژگونه را در محیطی تاریک و خشک نگهداری کنید.اگر رژگونه‌تان مرطوب یا نم‌دار شود احتمال رشد باکتری‌ها در آن تسریع می‌شود.

از کجا بفهمید فاسد شده ‌است؟
وقتی شما رژگونه خود را روی کرم صورت یا کرم‌پودر می‌مالید، چربی‌ها لابه‌لای موهای برس گیر می‌کنند و به رژگونه انتقال می‌یابند. این حالت باعث می‌شود یک لایه کمرنگ سفید خاکستری روی رژگونه‌ پودری یا لایه‌ای گچی روی کرم‌ها به وجود بیاید. برای اینکه از به وجود آمدن این حالت جلوگیری کنید بعد از استفاده از مرطوب‌کننده یا کرم‌پودر چند دقیقه صبر کنید و بعد رژگونه بزنید.همچنین می‌توانید قبل از استفاده از رژگونه چربی‌های صورت را پاک کنید و بعد از استفاده نیز برس رژگونه را با یک حوله خشک تمیز کنید.در مورد کرم‌ها و پودرها ترکیب ظاهری آنها نیز می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. اگر ترکیب رژگونه‌تان بسیار سفت و سخت شده ‌بود و به راحتی از هم جدا نمی‌شد و تکان نمی‌خورد، باید یک رژگونه نو بخرید.

حتما هر 3 ماه یکبار عوض کنید
خط‌چشم مایع یا مداد باید هر 3 ماه یکبار عوض شوند. اگر از مداد استفاده می‌کنید توصیه می‌کنیم هربار قبل از استفاده آن را بتراشید تا اگر آلودگی روی آن وجود داشت از بین برود

از کجا بفهمید فاسد شده ‌است؟
آلودگی خط چشم معمولا هیچ نشانه آشکاری ندارد. اگر خط چشم‌تان آلوده باشد احتمال قرمزی،خارش و در موارد بد، التهاب به وجود می‌آ‌ید، البته گاهی می‌توان قبل از التهاب تشخیص‌هایی داد مثلا اگر به طور واضح دیدید که ماده آرایشی شما لایه‌لایه شده است فورا از شر آن خلاص شوید. ناگفته نماند که از مداد چشم می‌توان زمان بیشتری استفاده کرد.

شریک نشوید
از آنجا یی که رژلب‌ها مدام با لب‌ها در تماس هستند، بهتر است هر سال عوض شوند البته در رژلب‌ها آبی وجود ندارد بنابراین احتمال فاسد شدن آنها بسیار کمتر است، البته اگر اخیرا بیمار بوده‌اید بهتر است رژ خود را دور بیندازید.هیچ‌گاه رژلب خود را به کسی قرض ندهید یا از رژ کسی استفاده نکنید چون احتمال سرایت بیماری از این راه بسیار است.

از کجا بفهمید فاسد شده ‌است؟
رژلب‌ها دارای مواد روغنی شکل هستند بنابراین در طول زمان بوی روغن مانده می‌گیرند. باید بدانید که ظاهر این محصول می‌تواند فاسد شدنش را نشان دهد. هرگاه احساس کردید در بافت و ترکیب رژتان تغییری ایجاد شده، آن را دور بیندازید، یکی دیگر از نشانه‌های فاسد شدن ، سفت شدن رژ است به طوری که رنگدانه‌های آن به راحتی روی لب نمی‌نشینند و اگر شما از آن استفاده کنید ناصافی‌اش را احساس می‌کنید.