آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

مزایا سیب سبز برای جلوگیری از فساد استخوان و جلوگیری با پیری


مزایا سیب سبز برای پیشگیری از فساد استخوان و جلوگیری با پیری


سیب سبز خوراکی سرشار از ویتامین های A، C و K، و منبع از آهن، پتاسیم، ca، آنتی اکسیدان ها و فلاوونوئیدمی باشد.

به گفته اخبار، همیشه مزایا سیب قرمز به دلیل همراهی به گوارش خوراکی ها و کاهش فشارخون بالا موردتوجه پزشکان می باشد و اشاره کمتری به سیب سبز شده است. در بقیه مقاله به خاصیت های خارق العاده این میوه سبز اشاره می شود.

مورد اول بهبود سلامت ریه
تحقیقات نشان داده اند که خوردن بابرنامه سیب سبز به دلیل منبع سرشار از فلاوونوئیدها، خطر ابتلا به مرض آسم را کاهش می کند. دکتران ادعا می کنند فلاوونوئیدها با کاهش ریسک ابتلا آسم مرتبط هستند. همچنین مشخص شده است که سیب سبز ریسک سرطان ریه در زنان را تا ۲۱ درصد کاهش می دهد.

پیشگیری از بروز لخته خون
سیب سبز حاوی ترکیبات شیمیایی موسوم به روتین است که می تواند از تشکیل لخته های خون پیشگیری کند. روتین می تواند عملکرد آنزیم های تسهیل کننده تشکیل لخته خون را متوقف سازد. از اینرو به گفته محققان، این میوه به مقابله با بیماری قلبی و سکته کمک می کند. مصرف یک لیوان آب این میوه سبز یا خوردن یک سیب سبز کامل به حفظ سلامت بیشتر شما کمک می کند.

تقویت متابولیسم
سیب سبز بسیار برای فرایند هضم غذا مفید است. از بروز نفخ پیشگیری کرده و مواد سمی را از معده خارج می کند. از آنجائیکه سیب سبز حاوی فیبر است روند هضم را تسهیل می سازد و در نتیجه روند متابولیسم تقویت می شود.

بهبود سلامت استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان
سیب سبز منبع غنی پتاسیم، ویتامین K و کلسیم است که خوردن آن، بسیار برای زنان مفید است. مطالعات نشان می دهد که ویتامین K به پیشگیری از پوکی استخوان در زنان کمک کرده و موجب بهبود سلامت استخوان های آنها می شود.

مقابله با پیری زودرس پوست
از آنجائیکه سیب سبز منبع خوب ویتامین C، ویتامین A و آنتی اکسیدان هاست، به مقابله با علائم پیری زودرس پوست کمک کرده و سلامت ظاهر پوست را حفظ می کند.

تقویت بینایی
از آنجائیکه این میوه سبز حاوی ویتامین A است، قدرت بینایی را حفظ کرده و حتی از آن حفاظت می کند.

مفید برای دیابت
از آنجائیکه سیب سبز حاوی میزان قند کمتر و مقدار بیشتر فیبر در مقایسه با سیب قرمز است، برای کاهش ریسک ابتلا به دیابت نوع۲ مناسب است. البته به خاطر داشته باشید برای حفظ فواید این میوه، پوست آن را نکنید.

 

پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی

با مصرف سیب سبز و سایر مواد خوراکی غنی از فلاوونوئیدها، ریسک ابتلا به بیماری های قلبی-عروقی تا ۳۵ درصد کاهش می یابد. مطالعات نشان داده اند زنانی که هر روز هر دو نوع سیب قرمز و سبز را می خورند، ریسک بروز حملات قلبی در آنها ۱۳ تا ۲۲ درصد کاهش می یابد چراکه این میوه دارای توانایی کاهش سطح کلسترول بد نیز هست.

کوله مسافرتی باید شامل چه وسایلی باشد؟

کوله بار مسافرتی باید شامل چه چیزهایی باشد؟

دقیقا صحیح می باشد برنامه ریزی شده چند روزی که مسافرت می‌روید از محدوده های زندگی روزمره ازاد

5نوع تمرین برای مانع شدن از درد در ناحیه لگن

5حرکت ورزشی برای مانع شدن از درد در ناحیه لگن

کم بودن دامنه حرکت لگن درزمان انجام تمرین باعث ایجاد کمر درد می‌شود

انجام حرکت ورزشی مانند پیاده روی، خم شدن و ... به انعطاف پذیری و بازه حرکت زیاد می باشد. کمی انعطاف دلیلی بر ایجاد درد و سفتی در لگن می‌شود.

کم بودن دامنه حرکت لگن باعث ایجاد کمر درد می‌شود. این یکی از دردهای معمولا در بین ورزشکاران است.

افرادی که به صورت مداوم ورزش می‌کنند باید به سلامت لگن توجه کنند. سعی کنید پنج حرکت زیر را دو تا سه بار در هفته‌ انجام دهید.

1. حرکت کششی مرد عنکبوتی
در حالت شنای سوئدی قرار بگیرید یک پای خود را جلو بیاورید و در کنار دست‌ها قرار دهید. زانوی این پا را 90 درجه خم کنید.

وزن را بر روی کف دست‌ها و انگشتان پا بیاندازید سه تا پنج ثانیه در این حالت بمانید سپس پا را عقب ببرید و پای دیگر را جلو بیاورید. این حرکت را سه تا پنج بار بر روی هر طرف تکرار کنید.

 

حرکت کششی مرد عنکبوتی

حرکت کششی مرد عنکبوتی

 

2. حرکت کششی در حالت چهار زانو
این حرکت کششی در ناحیه لگن و باسن کشش ایجاد می‌کند. در حالت چهار زانو بر روی زمین بنشینید. دست‌ها را به جلو دراز کنید 10 ثانیه در این حالت بمانید و سپس عقب بروید. این حرکت را پنج بار تکرار کنید.

3. پرتاب کردن پاها
این حرکت انعطاف لگن را افزایش می‌دهد. در کنار دیوار بایستید یک پا را بلند کنید و به نوسان در آورید تا جایی که می توانید پا را حرکت دورانی دهید. این کار را بر روی هر دو پا انجام دهید. این حرکت را 15 بار بر روی هر پا تکرار کنید.

4. کشش لگن در حال راه رفتن
در حالی که راه می‌روید بعد از برداشتن هر دو گام یکی از پاها را تا ناحیه کمر بالا بیاورید. یک ثانیه در این حالت بمانید سپس آن پا را بر روی زمین بگذارید و بر روی پای دیگر این کار را تکرار کنید. 10 بار بر روی هر دو پا این کار را تکرار کنید.

5. اسکات یوگا
این حرکت نه تنها برای انعطاف لگن،‌ بلکه برای کاهش درد کمر و همسترینگ مفید است.
پاها را به اندازه عرض شانه‌ها باز کنید و انگشتان پا را به سمت بیرون قرار دهید. تا آنجا که می‌توانید پایین بروید. دست‌ها را در مقابل خود قرار دهید. دوباره بالا بروید. 10 بار این حرکت را تکرار کنید.

سفرموریس و اشنایی با مکان های فوق العاده موریس

سفرموریس و اطلاع از جاهای زیبا جزیره موریس
جزیره موریس می توان گفت زمان زیادی نباشد که تورموریس در ایران به طور محکم شروع به کار کرده است .اما در این مدت طرفداران ویژه خودش را پیدانموده تورموریس جزیره ای است که حدود 4 برابر استان تهران که خط ساحلی طولانی و قشنگی را دارا میباشد.برای کسانی که طرفدار پر و پا قرص آب و آفتاب هستند,  تورجزیره موریس   میتواند مکان بسیار مناسبی محسوب شود.محبوبیت این جزیره و تور موریس در بین گردش گران به نحوی است که اکثرا چندین بار از این مکان دیدنی بازدید میکنند.جزیره موریس با تهران, پایتخت ایران حدود 1ساعت و نیم فاصله ی زمانی دارد و فاصله ی هوایی ان نیز بر مایه 8.45 ساعت محاسبه می شود.

فرودگاه سیر سیووساگور رامگولام پذیرای مهممانان بین المللی جزیره را میباشد و از خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی برای مهمانان خود برخوردار میباشد.موریس کشوری با آب و هوای نیمه استوایی است.بهترین زمان برای اقامت در این جزیره از فروردین تا آبان ماه میباشد.مردم محلی موریس مردمی آرام, خونگرم و مهمان نواز هستند.این مهمان نواری به نحوی است که میتوان گفت آرامی خود را از ساحل جزیره و مهربانی خود را از آفتاب گرم جزیره به ارث برده اند.مردم جزیره با وجود ادیان و فرهنگ های مختلف بدون هیچ مشکلی باهم تعامل دارند و این نشانه احترام مردم به یکدیگر می باشد.اگر جزو گردشگرانی هستید ک دنبال مزه ها و چاشنی های جدید میگردید توصیه ی گروه گردشگری منتو برای شما بلاشک جزیره موریس خواهد بود.غذا های این جزیره اکثرا مانند غذا های شبه جزیره هند, از مزه ی تندی برخوردار اند.آشپز های جزیره موریس از بهترین آشپز ها در نوع غذا های دریایی میباشند.توصیه ما امتحان کردن غذای Creole Curry که یکی از پر ادویه ترین و محبون ترین غذاهای جزیره است.این غذا از ماهی, گوشت گاو یا مرغ تهیه میشود و همراه برنج سرو میشود.برای گردش در جزیره می توان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد زیرا هم گردشی ارزان خواهید داشت و هم تمام نقاط شهر را به خوبی خواهید دید.به همین دلیل مراکز کرایه خودرو در جزیره موریس بسیار هستند.

اگر عاشق هیجان هستید به شدت رانندگی با خودرو های جنگل نورد را برای شما مسافران توصیه میکنیم چرا که میتوانید حیات وحش موریس را از نزدیک تماشا کنید و از محل زندگی گورخر ها یا شترمرغ های وحشی یا لاک پشت های 100ساله دیدن کنید. موریس دارای باغ گیاه شناسی میباشد ک با نیلوفر های پهن برگی که روی مرداب قرار گرفته اند مکانی فوق العاده ای را برای عکاسان و توریست های طبیعت دوست فراهم کرده است.لازم به ذکر است که میان این همه طبیعت مسئولین از زندگی شهری فاصله نگرفته و مکان و مرکز خریدی مانند پورت لویی را برای توریست ها فراهم ساخته اند تا احتیاجات مورد نظر خود را فراهم کنند.

 
تور حزیره موریس,تور ارزان موریس,تور ارزان و لحظه آخری موریس     تور حزیره موریس,تور ارزان موریس,تور ارزان و لحظه آخری موریس

دیدنی های جزیره موریس

سواحل موریس که از زیبا ترین سواحل دنیا میباشد,دلیل اصلی شهرت جزیره موریس میباشد.از آنجایی ک ما ایرانیان در خرید هدیه برای دوستان و اشنایان زبان زد خاص و عام هستیم, مجسمه ی کوچک و چوبی دودوک (پرنده ی زیبایی که در سواحل جزیره ی موریس در گذشته وجود داشته و نسل ان منقرض شده است) میتواند انتخاب خوبی باشد.میتوانید از باغ رضاشاه ک بعد از تبعید انگلیسی ها به موریس در آن اقامت داشته است نیز دیدن کنید ک البته در حال حاظر محلی متروکه است. خط ساحلی حدودا 320 کیلومتر, با شن های طلایی هر فردی و با هر سلیقه ای را و البته هر طبیعت دوستی را به خود جذب میکند.اگر از گردش در جنگل و ساحل این جزیره زیبا خسته شدید میتوانید ساعاتی را در شهر به گردش بپردازید و ازمکان های دیدنی همچون موزه ی بلوپنی و تاریخ طبیعی دیدن فرمایید.

اگرجز طرفداران ماهی گیری هستید دهکده ماهیگیری لوتوراب و اکواریوم موریس را توصیه میکنیم. کوهستان سیگنال، بام گیاه شناسی و دریاچه اشتشفانی از دیدنی های دیگر این جزیره میباشد که دیدن آن را به شما توصیه میکنیم.آبشار های جزیره موریس هم زبان زد عام و خاص هستند که میتوانید از انها دیدن کنید.اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید شب را در یک مکان دنج و راحت بگذرانید و خستگی را از تن بزدایید میتوانید از هتل های موریس استفاده کنید.

مارک تواین موریس را بهشت روی زمین خوانده و سازمان گردشگری آن را جزو برترین مقاصد گردشگری نامیده است.و همه ی اینها فقط و فقط به لطف طبیعت بکر و دیدنی و مردمان خونگرم موریس رخ داده است.

اگر توانایی یک سفرنسبت گران قیمت خارجی را دارید گروه گردشگردی منتو جزیره موریس را برای شما توصیه میکند.

















ویرایشگرعکس مستقیم برای ساخت تصویربیانی

 ویرایشگرعکس آنلاین برای طراحی اینفوگرافیک


پیکسلردر واقع فتوشاپ  آنلاین و بدون هزینه می باشد . قادرید تصاویر اینفوگرافیک خود را ویرایش، ستینگ و فیلتر کنید , ساخت تصویربیانی بی انکه ثبت نام کنید .فتوشاپ مستقیم برای طراحی و ساخت اینفوگرافیک  ، ویرایشگرعکس آنلاین بر پایه Pixlr ساخته شده است و تمامی امکانات  Pixlr را دارد .و قیمت طراحی اینفوگرافیک را پایین می آورد و تعداد سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک یا افراد طراحی و ساخت اینفوگرافیک در ساخت اینفوگرافیک یا طراحی اینفوگرافیک بهتر و آسان تر می شود