آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

دوره رایگان شفای 21 روزه و هفت مهارت انرژی درمانی از فاصله دور به صورت تضمینی

انرژی درمانی از راه دور یکی از مباحث بسیار جذاب و جنجال بر انگیز در مبحث انرژی درمانی هست. آیا می توانیم انرژی را به راه دور بفرستیم و آیا از این طریق می توانیم دیگران را درمان کنیم؟

در ادامه مقاله می خواهیم یکی از عجیب ترین روش های انرژی درمانی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن دانش پژوهان انرژی درمانی در دوره های دکتر آرام یاد می گیرند که افراد را از راه دوره درمان کنند. دانش پژوهان انرژی درمانی بعد از اینکه انرژی درمانی مقدماتی را یاد گرفتند و توانسته درمانهای موفق را از نزدیک داشته باشند، انرژی درمانی از راه دور را می آموزند. چنانچه قدم به قدم توصیه های داده شده را انجام دهید شما هم می توانید درمان از راه دور را انجام دهید.

همچنین اغلب افراد با تله پاتی آشنا هستند. معمولا ما به چیزی فکر میکنیم و بعد دیگری آن را بیان می آند. گاهی نیز احساس مینماییم فردی را دوست داریم، به شدت به ما فکر می کند یا از چیزی آگاه میشویم که برای یکی از بستگان اتفاق می افتد. اگر این اتفاقات با فکر روی دهد، چرا با انرژی شفابخش روی ندهد؟

مکانیسم درمان از راه دور بسیار شبیه به مکانیسم تلفن همراه است. در سیستم تلفن، به دلیل اینکه خط تلفن شما به خط تلفن شخص دیگری متصل است، می توانید با او تماس برقرار کنید. درمانگر و بیمار نیز با یکدیگر اتصالی درونی دارند، به دلیل اینکه کالبدهای انرژی و تاثیر آنها بخش هایی از بدن اثیری زمین هستند، بنابراین درمانگر میتواند به دلیل آنکه بدنهای انرژیکی آنها اتصال درونی با هم دارند، بیمار را ازفاصله ی دور شفا دهد.

در نظر داشته باشید که بر اساس فیزیک کوانتوم همه اجسام از ارتعاش و انرژی تشکیل شدهاند و با هم در ارتباط هستند. انرژی جایی می رود که فکر یا توجه شما ب روی آن تمرکز یافته است. وقتی که شما به کسی فکر می کنید انرژی به سوی او ارسال می دارید، البته کافی نیست که فقط در فکرمان برای کسی انرژی بفرستیم در واقع باید شیوه ای را به کارگیریم که کامل عمل کند و افکارما را به گیرنده ی مورد نظر منتقل نماید.

این به مانند تلفن زدن است، زمانی که شماره صحیح گرفته شود تلفن در سوی دیگر زنگ خواهد زد.

در شیوه انرژی درمانی از راه دور، برای رسیدن به فواصل دورتر نیازی به زمان نیست و فضای فیزیکی نیز مشکلی ایجاد نمی کند و انرژی ارسال شده را تضعیف نمی نماید. در این شیوه از درمان می توان از نمادی (سمبل)که به عنوان پل عمل مینماید، استفاده نمود.

در سبک انرژی درمانی ریکی که یک نوع انرژی درمانی ساده است از نماد استفاده می شود.  این پل قادر است، درمانگر را به فردی که برایش انرژی می فرستد، متصل کند.

زمانی که درمانگر نتواند کنار فرد نیازمند به کمک حضور داشته باشد می تواند از انرژی درمانی از راه دور یا غیابی  کمک بگیرد. همچنین هنگامی که از طریق تلفن یا نامه از درمانگر خواشته شود تا فردی را درمان کند می تواند این شیوه رابه کار برد.
انرژی درمانی از راه دور

به سبب یادگیری بیشتر می توانید به صفحه دنبال کنید

پدیده انرژی درمانی و انرژی درمانی از راه دور

یکی از تکنیک های کاربردی در انرژی درمانی ، انرژی درمانی از راه دور می باشد. سبک های مختلف انرژی درمانی وجود دارد. هر کدام از انها می تواند به طریق به بیمار کمک کنند.

در نظر داشته باشید در همه انها از انرژی پرانا یا چی برای بهبود بیمار استفاده می شود. در برخی از آنها ادعاهایی نیز می شود. بهر حال یکی از توانایی هایی که دانش پژوهان انرژی درمانی می آموزند انرژی درمانی از راه دور می باشد که تکنیک های آن را می توان در بیماران از راه دور و حتی در بیماران از نزدیک استفاده نمود.

در بخش هایی از بیمار که دسترسی به انرژِ دادن یا جارو کردن نداریم می توانیم از تکنیک انرژی درمانی از راه دور استفاده کنیم. یا بخش هایی از بدن که بیمار معذب هست نیز می توانیم از انرژی درمانی از راه دور استفاده کنیم.
انرژی درمانی چگونه‌ مؤثر واقع‌ می‌شود؟
هستی‌ دارای‌ چنان‌ کیفیتی‌ است‌ که‌ می‌تواند همانگونه‌ شود که‌ شما تصور می‌کنید.
آگاهی‌ آن‌ چیزی‌ را برای‌ شما فراهم‌ می‌سازد که‌ او را با آن‌ تغذیه‌ کرده‌اید.
‌                سری‌ نیساراگاواتا ماهاراج‌ 
      
درمان از راه دور به دلیل استفاده از ماهیت های انرژیکی و ماهیت های فیزیکی آن امکگان پذیر است. انرژی جایی می رود که فکر می رود. درمان از راه دوره به دلیل اینکه شما به فرد یا موضوع فکر می کنید به موقعیت جدید انتقال می یابد. به همین دلیل شما می توانید در خانه تان انرژی درمالنی از راه دور را انجام دهید
تجربیات درمانگران از راه دور دکتر آرام
دو نمونه از درمانگری از راه در زیر آورده شده است
دیروز همزمان بر روی  دو بیمار درمان از راه دور را انجام دادم.  اولی کیست تخمدان سمت چپ و راست داشت . که 15جلسه روی آن کار کردم از پروتکل کیست تخمدان استفاده کردم .  به لطف خدا درمان شد به دلیل مصافت زیاد همه درمان ها از راه دور انجام شد.  من درمانگر طب سنتی هستم و قبلا درمان طب سنتی و طب نوین انجام داد اما بهبودی نداشت. با انرژی درمانی به خوبی درمان شد .
دومی فیبروم داشت که 9 جلسه از راه دور بر روی بیمار کارکردم  . پروتکل میوم انجام را برایش انجام دادم.  خیلی عالی جواب گرفت.  درمان ها از راه دور بود .  زمینه مشترک هردو آلودگی چاکراها جنسی و کمی شبکه خورشیدی بود .  که به خوبی پاکسازی کردم و انرژی دادم همزمان توانستم چاکراها را تمیز و متعادل کنم.  درمان دستوری هم بر اساس مشخصات رنگ های انرژی انجام میدادم  .
سپاسگزارم از استاد عزیز بابت آموزش های قدرتمندی که بهم هدیه دادن
نمونه های دیگر تجربیات درمانگری از راه دور یا نزدیک
طریقه انرژی درمانی از راه دور برای‌ دیگران‌
پس‌ از اسکن‌ کردن‌ و پاکسازی‌،در صورت لزوم می توان به بیمار انرژی داد.
البته درمان بسیاری بیماری ها با پاکسازی صرف محقق می گردد.
در مواردی‌ که‌ انرژی‌ دادن‌ لازم‌ باشد،‌ نکته‌ مهم‌ آن‌ است‌ که‌ عملکرد خود را با اسکن‌ مجدد ناحیه، مورد بررسی قرار دهید.
ادمه درمان بر اسکن مجدد استوار است لذا ملاحظه می شود که شفای پرانایی هیچ سیستم ثابتی ندارد.
این موضوع به حدی جدی می شود که در کارنامه یک درمانگر حرفه ای هیچ دو درمان یکسانی یافت نمی شود.
با اسکن مجدد در هر مرحله, از روند کار آگاه شده و از صحت کار خود مطمئن می شوید.
با بررسی اسکن مجدد, کار درمانگر دو قسمت می شود:
انرژی دادن به مناطق دچار نقصان انرژی و پاکسازی مناطق انباشته. در درما ن پرانایی معمول,
سه مرحله اسکن کردن , پاکسازی کردن و انرژی دادن باید بطور مکرر انجام شود .
پاکسازی کردن انرژی های معیوب و راکد را از بین می برد و انرژی دادن میزان انرژی پرانایی بدن را افزایش می دهد.
بدین ترتیب میزان انرژی لازم برای هر بیمار تنظیم می گردد.

























جهت شناخت بیشتر می توانید به آرام گروپ بروید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.