آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

تجارت الکترونیک و نکات مثبت آن بخش یک

کسب و کار آنلاین و نکات مثبت آن پارت یک


بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان تجارت آنلاین را به تجارت سنتی ترجیح داده و به سمت آن در حرکت میباشند. با وجود وب سایت هایی مانند آمازون که درآمد بسیار زیادی دارند ، تعداد زیادی از مردم نیز از تجارت سنتی به سوی تجارت آنلاین در حرکت میباشند . احتمال دارد برخی از افراد بخواهند که درباره مزایای تجارت آنلاین اطلاعات مختصر و مفیدی داشته باشند.

یکی از امکاناتی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانی قرار داده است اطلاعات کامل و مفیدی میباشد که در مورد هر محصول چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان پیدا کرد . امکانی که در دنیای واقعی ارزش تجاری خیلی زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و زمان زیاد بدست نخواهد آمد . از طرفی تجارت الکترونیک امکان ایجاد ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک پروسه بازرگانی لازم است با آنها تماس حاصل کنیم در کوتاه ترین تایم از طریق email و روش های دیگر فراهم میکند.

از طرفی در دنیای تجارت الکترونیک میتوان از طریق  طراحی سایت ارزان  ، و با بهینه سازی سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

سئو - سئو - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت - سئو




آموزش بالا بردن سرعت لود سایت های جوملایی بخش سه

فراگیری بالا بردن سرعت لود سایت های joomla بخش 3

قدم ششم : حذف کدهای زاید : معمولا cms و سیستم های آماده خطوطی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید و حتی احتمال دارد این کدها به بهینه سازی ساختار  ضربه بزند. اگر برنامه نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در سی ام اس مورد نظرتان را تشخیص دهید آنها را پاک نمائید.

گام هفتم : فشرده کردن خطوط کدنویسی .در جوملا می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی کدها و کاهش حجم سایت بپردازید .

قدم آخر :  چک کردن : پس از انجام همه کارها وقت بررسی سرعت وب سایت است . شما می توانید از وب سایت های تست سرعت سایت برای بررسی استفاده کنید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت




یادگیری بالا بردن بارگذاری صفحات سایت های joomla قسمت 2

آموزش افزایش بارگذاری صفحات وب سایت های joomla بخش 2

گام سوم : حذف ماژول ها و بخش هایی که از وب سایت های دیگر خونده میشن و باعث کندی وب سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ماژول های بلاگ . این بخش ها به شدت سرعت لود را کاهش می دهند . و چون گاها سرورهای خیلی خوبی ندارند زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند خدمات ارائه کنند . و این سرعت بارگذاری شما را خیلی خیلی کم می کند .

قدم چهارم : استفاده از سرورهای ایران  و هاستهای قدرتمند . استفاده از host سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است ، تعرفه طراحی سایت را نیز بالا میبرد . از طرفی اگر سرور شما در داخل باشد سرعت جا به جایی فایلها به علت کم شدن مسافت تا حدودی کمتر می شود و سرعت بارگذاری سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به سئو شما کمک خاصی نمیکند.

گام پنجم :
حذف ماژول هایی که در صفحه اصلی لازم نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت ارزان - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت - طراحی سایت




روش های افزایش بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های جوملایی قسمت اول

فراگیری بالا بردن بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های joomla بخش 1

برای افزایش سرعت بارگذاری سایتهایی که با joomla مشکل شده است من قدم هایی را ایجاد کردم که در پایین آموزش میدم .

قدم یک :  اگر وب سایت شما از جی کوئری بهره نمیبرد برای نمونه عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره نظر من حذف موتولز joomla است .
برای اینکار میتونید از پلاگین مخصوص اینکار بهره مند شوید . پلاگینی که به سایت شما اجازه می دید در هر بخشی که خواستید موتولز را غیر فعال کنید.

گام 2 : کم حجم کردن تصاویر  و از بین بردن تصاویری که به آنها نیاز ندارید و تنها در هنگام طراحی سایت ارزان خود با به کار بردن این عکس ها باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده است بلکه به بهینه سازی سایت شما هم آسیب رسانده اند .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت - بهینه سازی سایت - طراحی سایت ارزان




در زمان طراحی تارنمای اینترنتی استفاده از قطعه های کد پی اچی پی بهینه تر میباشد یا asp پارت 3

در هنگام طراحی سایت به کارگیری از کدهای پی اچی پی بهتر است یا ای اس پی بخش سوم

در شرایط کلی میشود گفت که سایت هایی که با این دو زبان برنامه نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای مسائل امنیتی باشند به همین علت میتوان گفت که هر دو از نظر حفاظتی در یک لول قرار دارند اما برخی معتقدند که به علت استفاده سایت هایی مانند گوگل از پی اچ پی ، ممکن است امنیت پی اچ پی قوی تر باشد.

سئو   در گوگل

بعضی از کاربرانی که کار تدریس بهینه سازی وب سایت انجام میدهند اعتقاد دارند به دلیل اینکه زبان برنامه نویسی گوگل پی اچ پی میباشد ، وب سایت هایی که با این زبان برنامه نویسی شده اند از بهینه سازی بهتری برخودار هستند اما این ادعا را هیچ موقع مسئولین گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میشود گفت که پی اچ پی از محبوبیت بهتری برخوردار میباشد ولی این مسئله دلیل بر ناقص بودن asp نیست . از طرفی هزینه طراحی سایت با پی اچ پی کمتر میباشد .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

تعرفه طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - سئو - طراحی وب سایت