آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

از کدام فروشگاه میتوان ابزار آلات بی واسطه بخریم؟

خرید آنلاین ابزار آلات چه ویژگی هایی دارد؟

 

دراین روزگار افراد به خاطر شلوغی روزمره که در زندگی های روزانه خود درگیرشان هستند پیگیر هستند تا خرید های شخصی را اینترنتی انجام دهند. کارهای که در حالی که از جای مطمئن باشد باعث میشود در زمان و هزینه نقلیه مردم صرفه جویی نماید. ازجمله مواردی که شاید هنوز خرید آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین است. تهیه ابزار آلات یکی از مواردی است شکل اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازخفن ترین مجموعه های آنلاین ابزار آلات سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

 

فروشگاه اینترنتی گودفورپی، فروشگاه آنلاین پخش عمده ابزار یراق و تجهیزات و لوازم ساختمانی و صنعتی
 

شرکت پخش نیکو با بیش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتی و ساختمانی، گودفورپی را که یک فروشگاه ابزار فروشی آنلاین است با هدف تسهیل و بهبود خرید عمده ابزار یراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهیزات ساختمانی برای مشتریان خود که اغلب فروشگاه ابزار فروشی هستند و در سطح کشور گسترده شده اند ، راه اندازی نمود.


فروشگاه های ابزار فروشی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتی میتوانند با مشاهده عکس و مشخصات کالا در گودفورپی خرید بهتری را تجربه کنند.

 گودفورپی می تواند  تامین کننده بخش زیادی از  اقلام یک فروشگاه ابزار یراق ، یک کارخانه تولیدی یا کارگاه ساختمانی باشد. در راه اندازی یک ابزار فروشی، گودفورپی می تواند با یک فاکتور کلیه نیاز های فروشگاه ابزار یراق را از موجودی انبار خود تحویل نماید. همکارانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند برای راه اندازی فروشگاه ابزار یراق قدرتمند و متفاوت می توانند در تمام مراحل از کارشناسان گود فورپی برای مشاوره راه اندازی ابزار فروشی خود استفاده نمایند.

گروه کالاهای گودفورپی عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختمانی و صنعتی : کلیه ابزار آلات قابل تهیه در یک ابزار فروشی مجهز را می توان از گودفورپی تهیه نمود.


۲- تاسیسات : شامل انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی و صنعتی سبک و متوسط تک فاز و سه فاز و متعلقات و بسیاری از لوازم تاسیسات مصرفی و عمومی

۳- شیر آلات : خانگی و لوازم بهداشتی شیرآلات اهرمی و اقلام مصرفی خانگی مثل شیلنگ حصیری پکیج و پیسوار ، شیلنگ ماشین لباسشویی و انواع تاسیسات مصرفی آپارتمانی و خانگی

۴- انواع یراق آلات : از یراق آلات عمومی کابینت و چوب تا یراق آلات در و پنجره آلومینیومی و آهنی و انواع قفل مثل قفل آویز و قفل کتابی و مغزی قفل توکار در لیست یراق آلات گودفورپی وجود دارد.

۵- کالای برق : لوازم الکتریکی خانگی از جمله مواردی هستند که در سبد گودفورپی در حال گسترش تنوع می باشند.

 

از بین کالاهای این مجموعه می توان به انواع لاستیک عقب ویو اشاره کرد که برای تهیه آن می توانید به اینجا مراجعه کنید.

خرید اینترنتی خرید لاستیک هوندا چه مزایایی دارد؟

مزیت های؟ خرید لاستیک عقب هوندا  به شکل کاملاً آنلاین

 

امروزه افراد به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روزانه خود درگیرشان هستند دوست دارند تا خرید های خود را سریع وراحت انجام دهند. وظایف که در صورتی که از فروشگاه معتبر باشد می تواند در زمان و هزینه رفت و آمد افراد صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که ممکن است هنوز سفارش آن برای مردم ناشناخته باشد خرید لاستیک عقب هوندا به شکل کاملاً آنلاین است. خرید لاستیک عقب هوندا یکی از مواردی است شکل اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین فروشگاه هایخرید لاستیک عقب هوندا سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

لاستیک ها

نکته ای که در همه ی گفت و گو ها به آن پرداخته می شود ، لاستیک ها هستند . تفاوتی ندارد از چه وسیله نقلیه ای استفاده می کنید ، خودرو های سبک ، خودرو های سینگین ، موتور سیکلت و … ، همیشه توجه به لاستیک ها از نکات بسیار اساسی و مهم ، تلقی شده است . در کلاس های آموزشی نیز ، مطلبی که بسیار به آن پرداخته می شود و از درجات بالای اهمیت بر خور دار بوده ، لاستیک ها هستند . نگهداری از موتور کلیک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست .

لاستیک ها آن قدر با اهمیت بوده اند ، که امروزه شاهد انواع اندازه ها برای وسیله های نقلیه ی مختلف و انواع مدل ها هستیم . شما می توانید برای یک وسیله نقلیه ، چندین لاستیک و چرخ با سایز های مختلف داشته باشید .

در نیم کره ی شمالی زمین ، در بعضی از کشور ها ، لاستیک هایی که در فصول سرد سال استفاده می شوند ، کاملا متفاوت با لاستیک هایی هستند که در فصول گرم تر سال ، مورد استفاده قرار می گیرند . یعنی در این کشور ها رانندگان موظف اند ، در فصول سرد سال با مراجعه به مکانیکی ها ، چرخ های خود را تعویض کنند ؛ همچنین این اتفاق برای فصول گرم نیز می افتد و تمامی رانندگان موظف اند تا در فصول گرم با مراجعه به مکانیکی ها ، از لاستیک های مخصوص فصول گرم ، استفاده کنند .

لازم به ذکر است در غیر این صورت ، رانندگان متخلف شناسایی شده و جریمه خواهند شد . به علت اختلافات اب و هوایی ، تنها زنجیر چرخ در این کشور ها ، کافی نخواهد بود و لاستیک ها به طور کلی باید تعویض شوند . درباره ی نگهداری موتور کلیک ، نیز باید توجه لازم به لاستیک ها اعمال شود .

نه تنها برای این موتور بلکه هر وسیله نقلیه دیگری که دارید ، باید لاستیک ها را مرتبا چک کنید . در صورت وجود هر گونه تغیر و خرابی ، برای حفظ سلامتی خود ، سریعا برای تعویض لاستیک ها اقدام فرمایید . این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر با لاستیک سالم به درستی بر خورد نشود ، قطعا دچار آسیب و خرابی زود هنگام خواهد شد ؛ اما برای چلو گیری از این اتفاق باید چه نکاتی را مد نظر داشت ؟

به عنوان مثال ، اگر لاستیک ها کم باد باشند ، در اثر گرما ممکن است خراب شوند و یا برعکس ، اگر بیش از حد باد شوند ، باز هم زود تر از موعد ، خراب خواهند شد و چاره ای جز تعویض نخواهد بود . رانندگان قدیمی ، به خصوص رانندگان تاکسی ها ، همیشه به صورت مرتب ماشین خود را چک می کردند .

اگر شما به اندازه رانندگان تاکسی ، از موتور سیکلت و یا هر وسیله نقلیه دیگری که دارید ، استفاده نمی کنید ، می توانید با برنامه ای منظم به چک کردن و نگهداری موتور کلیک بپردازید . در بهترین حالت و ایده آل ترین شکل ممکن ، باید قبل و بعد هر سفر خود ، لاستیک ها و چرخ ها را چک کنید اما اگر باز هم فرصتی برای این کار ندارید ، حتما یک برنامه چک هفتگی برای نگهداری موتور کلیک ، در نظر بگیرید . اگر کوچک ترین کاهش فشاری در لاستیک ها احساس کردید ، سریعا و بدون فوت وقت ، اقدام به تعویض لاستیک ها کنید ؛ البته این کاهش فشار ممکن است به دلیل کم بادی و یا پنجری باشد که در این صورت با باد کردن مجدد و یا تعمیری جزئی ، مشکل رفع خواهد شد .

اما مسئله ای که اکثر مردم نسبت به آن بسیار بی اهمیت هستند و بدون توجه از کنار آن عبور می کنند ، غافل از اینکه این مورد ، باعث و بانی بسیاری از تصادفات و اسیب ها می باشد .

این نکته جزو نکاتی است که به هیچ وجه نباید به آن بی توجه بود چراکه بازی با جان خواهد بود . حتما حواستان به آج لاستیک ها باشد ، نباید تا لحظه ای که لاستیک ها تماما صاف شوند از آن ها استفاده کنید ! حالت استاندارد ۱.۵۹ میلی متر است ، اگر آج های لاستیک شما کم تر از این مقدار است حتما حتما ، اقدام به تعویض آن کنید و در نگهداری موتور کلیک خود کوشا باشید . و اما مورد آخر در باره ی لاستیک های موتور سیکلت ها ، هنگام تعویض آن ها است .

موتور سیکلت ها هم در جلو و هم در پشت دارای ترمز هستند ، به یک میزان وزن را متحمل می شوند و به طور یک سان ، دچار اصتحکاک می شوند ؛ پس باید در هنگام تعویض لاتیک ها ،ترجیحا ، هر دو لاستیک با هم ، تعویض شوند . در خودرو ها ، معمولا قبل از تعویض لاستیک ها ، آن ها را به صورت ضربدری ، جا به جا می کنند ، همین نکته باعث می شود تا لاستیک های ماشین هم به یک اندازه مصتحکک شوند ، اما در غیر این صورت ، تنها تعویض دو لاستیک پشت و یا جلو ، کافی خواهد بود . نگهداری موتور کلیک کاملا متفاوت با خودرو های ۴ سر نشین است ، نگهداری موتور کلیک نیز درست مانند دیگر موتور سیکلت ها است و در هنگام تعویض لاستیک ها آن بهتر است که هر دو لاستیک به صورت هم زمان ، تعویض شوند .

به سبب توضیح می توانید به کلیک مراجعه کنید.

مزایای خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی

خرید اینترنتی ابزار آلات صنعتی و ساختمانی چه مزایایی دارد؟

 

این روزها افراد مختلف به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند پیگیر هستند تا کارهای روزانه را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در صورتی که از جای معتبر باشد می تواند در انرژی و هزینه نقلیه افراد صرفه جویی نماید. ازجمله مواردی که ممکن است همچنان سفارش آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید ابزار آلات صنعتی و ساختمانی به شکل کاملاً آنلاین می باشد. سفارش ابزار آلات صنعتی و ساختمانی یکی از مواردی است صورت آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین مجموعه هایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

آچار لوله زنجیری

آچار لوله زنجیری عملکردی کاملا مشابه آچارهای لوله گیر و یا شلاقی دارد و برای باز و بسته کردن کردن لوله هایی با قطر زیاد که آچار لوله گیر و آچار سوئدی قدرت انجام کار را ندارند از این ابزار استفاده می گردد.

آچار تسمه ای

از آچار تسمه ای نیز همانند آچارهای بالا به منظور باز و بسته کردن لوله استفاده می شود. تفاوت این آچار در این است که برای مثال، آچار شلاقی در لوله های مسی نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد (به علت ایجاد خرابی در لوله ها)؛ اما از آچار تسمه ای می توان برای این منظور، بهره جست.

لوله برها

لوله بر، ابزاری برای برش لوله در محل دلخواه است که پس از تثبیت لوله با گیره، به صورت دورانی بارها با عبورش از روی لوله آن را می برد. لازم به ذکر است که این ابزار نسبت به اره، از کارآمدی بسیار بیشتری برخوردار است و برش نهایی، بسیار تمیز تر و با ظرافت بیش تری نسبت به یک برش ساده انجام می شود. در حین انجام عملیات برش لازم است که هر چند دور یک مرتبه جهت چرخش لوله بر را نیم دور معکوس کرد. همچنین توجه شود که دامنه برش لوله برها با محدودیت هایی همراه است.

لوله بر چدن

از این ابزار مخصوص برای برش لوله های چدنی استفاده می شود و طریقه کار آن تقریبا شبیه لوله برهای گالوانیزه است. برای برش لوله های چدنی ابتدا زنجیری با طول متغیر به دور لوله اندازه شده و محکم می شود، سپس حرکت دورانی ناشی از چرخش چرخ های تیغه ای که در میان زنجیر قرار دارد باعث برش لوله می شود.

کمان اره آهن بر

کمان اره آهن بر، یکی از ابزار لوله کشی ساختمان است که برای بریدن لوله از آن استفاده می شود و دارای یک کمان و یک تیغ است. توجه شود که سفت و شل بودن تیغه اره در میزان عمر آن موثر است.

حدیده

این وسیله که برای دنده کردن سر لوله به کار می رود از مهمترین وسایل لوله کشی به شمار می آید. از این ابزار برای ایجاد رزوه های روی لوله و همانند لوله بر پس از تثبیت کردن لوله استفاده می شود. دو نوع دستی و برقی حدیده توسط لوله کش ها مورد استفاده قرار می گیرد. حدیده های برقی و دستی از نظر پارچه (دنده) به صورت تک پارچه، دو پارچه و چهار پارچه موجود می باشند که به طور معمول برای راحتی کار و دنده کردن لوله هایی با قطر زیاد، از برقی یا چهار پارچه استفاده می شود.

 روغندان

در هنگام انجام حدیده کاری، بریدن لوله و یا در هنگام بازکردن پیچ و مهره های سفت شده، به منظور روان کاری سطوح و کم کردن اصطکاک و بیشتر کردن عمر ابزار استفاده شده، باید از روغن استفاده شود.

قلم کنف کوبی و سرب کوبی

از قلم کنف کوبی و سرب کوبی به منظور جاگذاری و کوبیدن کنف بافته شده و همچنین سرب ریخته شده از انواع قلم در اشکال زیر استفاده می شود.

بوته سرب

چون سرب به صورت شمش و جامد می باشد، ظرف مخصوصی جهت ذوب کردن سرب لازم است که به طور معمول از فولاد ساخته شده و به دسته ای مجهز است.

کوره ذوب سرب

ذوب سرب نیاز به کوره ای دارد تا گرمای لازم برای ذوب سرب را تولید کند. به جهت تمیزی بیشتر و سوخت بهتر، این کوره ها معمولا گازی ساخته می شوند.

ملاقه سرب ریزی

برای ریختن سرب مذاب در هر اتصال از پیمانه ای دسته دار و شیار دار (قیفی شکل) به نام ملاقه سرب ریزی استفاده می شود (چون مقدار مصرف کمتر از سرب ذوب شده است) که ظرفیت آن معمولا بیشتر از مصرف سرب برای یک سر اتصال است.

کمربند سرب ریزی (بسته های طوقه ای)

بسته های طرقه ای در سرب ریزی مایل و افقی به کار می روند و به منظور جلوگیری از بیرون ریزی مواد مذاب از طوقه لوله چدنی در حالت غیر قائم از آن استفاده می شود. لازم به ذکر است که بسته های طوقه ای از جنس نخ نسوز، لاستیک و فلزی هستند.



برای معرفی می توانید به کلیک مراجعه کنید

آیا می توان از سایت اینترنتی خریدتوری مرغی انجام داد؟

خرید خرید توری مرغی از کدام فروشگاه باشد؟

 

دراین روزگار افراد بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روزمره خود درگیرشان هستند دوست دارند تا کارهای خود را اینترنتی انجام دهند. وظایف که در حالی که از جای معتبر باشد می تواند در زمان و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که امکان دارد هنوز خرید آن برای مردم عجیب باشد خرید فروش توری مرغی به شکل کاملاً آنلاین می باشد. سفارش خرید توری مرغی یکی از مواردی است که به شکل اینترنتی هم می توانید انجام دهید .

 

انواع توری فلزی

توری فلزی یا از مفتول و یا از ورق فولادی تهیه می شود. توری ها دارای دو دسته به شرح ذیل می باشد:

    توری مفتولی (Metal chain link netting)
    توری ورقه ای (Metal expanded lath)

توری مفتولی: مفتول های مستحکم به دو صورت ساده و آجدار تولید می گردند. که به منظور اتصال و تولید توری از جوش دادن و اتصال آن ها بهم استفاده می شود و به شکل ورق های رولی عرضه می شوند. توری های مفتولی مقاومت بالاتری در برابر سایش دارند. توری هایی که با استفاده از سیم مفتول تولید می شوند بر اساس قطر سیم مفتول، نوع بافته شدن رشته ها به یکدگیر، اندازه چشمه وشکل چشمه دسته بندی می شود.

انواع توری مفتولی عبارتند از :
توری مرغی

از سبک‌ترین توری های موجود در بازار آهن آلات توری مرغی است. که در دو نوع گالوانیزه گرم و سرد تولید می شود و نوع گرم آن بیشتر در ایران و نوع سرد آن عمدتا وارداتی و ساخت چین است. توری مرغی از مفتول گالوانیزه با ضخامت 20 تا 25 میکرون توسط دستگاه های صنعتی و با چشمه های 1 و 3.4 اینچ بافته می شود. در مشخصات فنی توری مرغی به جای بکار بردن واحد میلی‌متر برای قطر سیم مفتول از واحد Gauge استفاده می کنند هرچه عدد Gauge  پایین‌تر باشد اندازه قطر بیشتر می شود. به عنوان نمونه Gauge 18 برابر 1.2 میلیمتر و Gauge 22 برابر با 0.7 میلی‌متر می باشد. توری مرغی استحکام بالاتری دارد و در عین حال انعطاف پذیری خوبی نیز دارد. اما توری مرغی دارای کاربردهای دیگری نیز می باشد و شامل پوشش سقف سالن ها و همچنین گاهی استفاده در زیر سازی گچ و پوشش پلاستر دیوار می باشد.
توری حصاری

توری حصاری از سیم مفتول تولید می شود و دارای شبکه هایی لوزی شکل بوده و سیم مفتول ها را به صورت قلاب در هم بافته اند. مفتول مورد استفاده در این توری ها قطری در دامنه 2 الی 3 میل دارتد و ابعاد چشمه از 5 تا 8 سانتی‌متر متغیر است.

جهت توضیح می توانید به https://ayeghariya.com/توری-مرغی بروید