آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

سفارش کیک عروسی زیبا و منحصربفرد

عنوان: نکات اصولی و مهم در انتخاب لباس عروس

این مقاله درمورد انتخاب برترین آرایشگاه عروس می باشد.

در برنامه ریزی برای برگزاری مراسم و جشن عروسی انتخاب لباس عروس از مهمترین کارهایی است که باید اصول مهم در انتخاب لباس عروس را در آن مدنظر قرار داد. دخترها و پسران جوانی که در آستانه شروع مراسم ازدواج خود هستند ،بیشتر در تب و تاب خرید و برنامه ریزی برای بزرگ ترین اتفاق زندگی شان قرار دارند. اما در میان همه این تدارک دیدن ها دخترخانم ها یک دغدغه شیرین اما جدی هم دارند و آن هم انتخاب لباس عروس مناسب است؛ حق هم دارند انتخاب در میان انواع و اقسام طراحی ها آن هم با قیمت های نه چندان مناسب این روزها، اصلا ساده نیست.پوشیدن لباس سفید عروسی از زیباترین رویاهای هر دختری است؛ لباسی که از چند ساعت پیش از مراسم از جعبه اش بیرون آورده می شود تا یک شب لباس مخصوص شما باشد و شب بعد شاید بر تن عروس های دیگری بدرخشد و شاید در همان جعبه مخصوص سال های بسیار در گنجه های لباس خاک بخورد.

برای انتخاب لباس عروس مناسب این نکات را بدانید:
انتخاب و تهیه لباس عروس رؤیایی از خان های دشوار مراسم عروسی به شمار می رود. سعی کرده ایم همه ریزه کاری های تهیه لباس عروس و گزینه هایی که بعد از پایان مراسم دارید را مرور کنیم تا خودتان با یک حساب سرانگشتی بهترین راه را انتخاب کنید.

اگر کرایه کنید
شما یکی از مرسوم ترین روش های تهیه لباس عروس را انتخاب کرده اید. در این روش انتخاب های بیشتری دارید و درنتیجه کمتر مجبورید نگرانی قیمت بالا را داشته باشید؛ البته ملاحظات و محدودیت های وی‍ژه ای هم خواهید داشت. اکثر مزون های لباس عروس و آرایشگاه های تخصصی عروس این گزینه را به شما پیشنهاد می دهند. عروس سراها هم اصلا برای همین کار ساخته شده اند.

چه مزایایی دارد؟
از گرفتاری خرید پارچه و پروهای وقت و بی وقت خبری نیست. بعد از عروسی هم نباید دنبال جا برای لباس عروس تان بگردید و مهم تر از همه اینها، پول کمتری خرج می کنید.

چه معایبی دارد؟
اگر خدای نکرده بلایی سر لباس عروس بیاورید، چه افتادن آکسسوار و تزئینات لباس باشد چه سابیده شدن دنباله لباس باید خسارت بپردازید حتی اگر آسیب مختصر باشد. به این جریمه اضافه کنید هزینه اتوشویی بردن لباس درصورت کثیفی را. پس اگر حس می کنید نمی توانید از لباس امانتی به خوبی نگهداری کنید از شیوه دیگری برای تهیه لباس استفاده کنید.

در خصوص سایر اجزای لباس عروس سوال کنید
برخی از مزون های عروس همراه با لباس عروس، تاج، تور، شنل و حتی کفش آن راهم اجاره می دهند و برخی دیگر این لوازم را یا جداگانه و با دریافت هزینه جدا اجاره می دهند و یا اصلا تاج و تور و شنل مناسب آن لباس را ندارند. پس فراموش نکنید که حتما در این خصوص از مزون مورد نظر سوال کنید تا دچار مشکل نشوید.

شرایط اجاره را مکتوب کنید
بهتر است یک قرارداد برای اجاره لباس تنظیم کنید اما اگر مزون مورد نظر، مایل به تنظیم قرارداد نبود، حداقل شرایط و قوانین اجاره لباس را دقیقا مکتوب کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید به آن استناد کنید. از مزون عروس بخواهید که به صورت مکتوب به شما تضمین بدهد که دقیقا در چه تاریخی لباس عروس انتخابی شما را، تمیز و خشکشویی شده به شما تحویل می دهد. همچنین زمان و شرایط تحویلگیری، هزینه های حمل و نقل، هزینه های خشکشویی و ... را مکتوب کنید. فراموش نکنید که گاهی همین مسائل جزئی باعث ایجاد مشکلاتی برای هر دوطرف می شود.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

شرایط مهاجرت به کانادا تحت جریان خود اشتغالی

عنوان: نکاتی که بعد از مهاجرت به بلژیک باید بدانید

این مقاله درمورد تورمالزی می باشد

هر کشور با توجه به تاریخ و گذشته خود رسوم و فرهنگ خاص خود را دارد.علاوه بر آن در هر کشوری قوانینی برای برقراری آرامش و برابری در سطح جامعه وجود دارد.رعایت نکردن قوانین و یا اخترام نگذاشت به فرهنگ و یا اعتقاد یک شخص و یا یک جامعه  باعث بروز ناهنجارب در سطح جامعه می شود که با توجه به عمل انجام شده می تواند فرد متحمل جریمه و یا حتی محکومیت قضایی و زندان شود.مهاجرت امروزه به یک پدیده عادی در سراسر جهان تبدیل شده است.معمولاً به دلیل دور شدن از شرایط یا عوامل نامساعد دورکننده‌ای مانند فقر، بیماری، مسائل سیاسی، کمبود غذا، بلایای طبیعی، جنگ، بیکاری و کمبود امنیت مهاجرت می‌کنند. دلیل دوم می‌تواند شرایط و عوامل مساعد جذب‌کنندهٔ مقصد مهاجرت مانند امکانات بهداشتی بیشتر، آموزش بهتر، درآمد بیشتر، مسکن بهتر و آزادی‌های سیاسی بهتر باشد.با توجه به موج تازه پناهجویان در اروپا در اینجا بخشی از قوانین و آداب مهم در بلژیک را برایتان می نویسیم.

 رعایت آرامش در روز و شب

اگرچه برای بسیار‌ی‌ پیش می‌آید که پس از مدت‌ها دوستان، آشنایان و بستگان خود را ببینند و در خانه‌شان پذیرای آنان باشند، اما ایجاد سروصدای بیش از حد باعث برهم زدن آرامش همسایگان می‌شود. در بلژیک رعایت آرامش میان ۱۰ شب تا۶ بامداد اجباری است.

پرهیز از خشونت به کودکان
کتک کاری و توهین به کودکتان در بلژیک جرم به شمار می‌رود. تنبیه بدنی چه در محیط خانه و چه در محیط مدرسه به عنوان یک روش تربیتی پذیرفتنی نیست. در قوانین بلژیک آمده است: «پرورش عاری از خشونت جزو حقوق کودکان است. تنبیه بدنی، وارد آوردن فشارهای روحی و دیگر اعمالی که باعث هتک حرمت کودکان شوند، مجاز نیست».

رفتار با کودکان
در بلژیک مرسوم نیست کودکان همسایه را بدون اجازه پدرومادرش بوسید، آنها را نوازش کرد و به آنها شکلات و شیرینی داد، حتی اگر این کودکان احساس غریبگی نکنند.

تحصیل در مدرسه
کودکانی که به سن لازم برای تحصیل در مدرسه رسیده‌اند اجازه ندارند به جای رفتن به مدرسه در خانه بمانند یا حتی کار کنند. هنگامی که کودک به سن شش سالگی می‌رسد، باید در مدرسه نام نویسی شود و به‌طور مرتب نیز به مدرسه برود. هرگونه غیبت غیرموجه کودک بازخواست و جریمه و زندان پدر و مادر را بدنبال دارد.
دوران تحصیلات در مدرسه به طور معمول ۱۲ سال یا تا سن ۱۸ سالگی است. امکان اینکه کودکی در بلژیک به دلایل دینی از رفتن به مدرسه معاف شود، وجود ندارد.

تجاوز جنسی
رابطه جنسی با افراد زیر ۱۸ سال در هر حالتی و افراد بالای ۱۸ سال بدون تمایل، به زور و یا در هنگام مستی یا داشتن حالت غیرعادی طرف مقابل (برای نمونه پس از مصرف مواد مخدر) در بلژیک یک جرم است و «تجاوز جنسی» خوانده میشود هرچند که طرف مقابل رابطه جنسی همسر شخص متجاوز باشد.
 تجاوز جنسی در بلژیک تا ۲۰ سال زندان و گاهی حبس ابد در پی خواهد داشت.

چانه زدن نداریم
چانه زدن بر سر قیمت از آدابی است که در بازارها و فروشگاه‌های کشورهای خاورمیانه، آسیا و آفریقا مرسوم است و شاید برای برخی جزیی جدایی‌ناپذیر از خرید محسوب می‌شود. در سوپرمارکت‌ها و اکثر فروشگاه‌ها در بلژیک چنین کاری مرسوم و در بیشتر موارد حتی جایز نیست، اما در بازارهای مکاره و فروش اجناس دست‌دوم در این کشور -که توسط خارجی ها اداره میشود- چانه زدن را می توان دید.

خوراک دادن به کودکان یا حیوانات
نگهداری حیوانات در بلژیک بر اساس قانون حمایت از حیوانات تنظیم و مشخص شده است. به‌رغم داشتن نیت نیک بهتر است بدون اجازه به کودکان یا حیوانات همسایه خود غذا ندهید. ممکن است این رفتار تجاوز به حریم شخصی تلقی شده و از شما شکایت شود.

وقت‌شناسی
در بلژیک وقت‌شناسی و رعایت وقت قرار بسیار مهم است و دیر آمدن و بی‌توجهی چندباره رفتاری ناپسند تلقی می‌شود.
البته گاهی شرایط و پیشامدها سبب می‌شود که افراد نتوانند به‌موقع سر قرار خود حاضر شوند. در چنین مواردی لازم است به طرف مقابل به‌موقع با تلفن خبر داده شود. بیمارستان ها و بسیاری از پزشکان هرگونه بدقولی را با فرستادن فاکتور و جریمه فرد بدقول جبران میکنند.

کار سیاه
بر خلاف برخی از کشورهای خاورمیانه و آفریقا، کار سیاه، یعنی اشتغال بدون داشتن پروانه کار، عملی غیرقانونی است و به معنای نقض قانون پرداخت مالیات و بیمه‌ی اجتماعی می باشد. در قوانین بلژیک با افراد متخلف با جرایم نقدی و گاه حتی مجازات زندان برخورد می‌شود.

شستن ماشین یا قالی و فرش در خیابان
شستن قالی و فرش یا اتومبیل در خیابان به دلایل زیست‌محیطی مجاز نیست، زیرا مواد شیمیایی زیادی وارد فاضلاب‌ها و راه‌های آب شده و باعث آلوده شدن آب‌های زیرزمینی می‌‌شوند. در بلژیک معمولا برای شستن خودروها از تأسیسات کارواش که در گوشه و کنار شهر هستند استفاده می‌شود.

فرار مالیاتی
نظام مالیاتی بلژیک بسیار پیچیده است. فرار مالیاتی در این کشور جرمی عمومی و "دزدی از دارایی همگانی" است و پرداخت مالیات نیز جزیی از وظایف شهروندان می باشد.
افراد دارای تابعیت‌ غیربلژیکی که در این کشور مشغول به کار هستند نیز باید مانند دیگر شهروندان مالیات بپردازند.بتازگی دولت بلژیک سامانه اینترنتی برای دریافت گزارشهای مردمی از هرگونه خلافکاری مالیاتی راه اندازی کرده است

در این مقاله اشاره ای به مهاجرت به سوئد شده است

مهاجرت به سوئد ، مهاجرت به هلند , مهاجرت به نروژ , مهاجرت به اسپانیا , مهاجرت به سوئد

10 مکان توریستی مالزی که باید دید

عنوان: شرایط اقتصادی ترکیه و راه اخذ مجوز کار در این کشور


این مقاله درمورد گرفتن اقامت می باشد.

سفر به کشور مالزی چه به قصد گرفتن اقامت مالزی یا یک سفر توریستی، برای شما تجربه های متفاوتی را رقم میزند.بازدید از جنگلهای وحشی این کشور ، اورانگوتان ها ، قله های گرانیتی و قبایل متنوع و دور افتاده در کنار جزایر زیبا ، استراحتگاه های لوکس و پر زرق و برق هرکدام لحظات خاص خود و تجربه متفاوتی از دیگری دارد.طبق آمار اعلام شده از سوی این کشور در سال 2010 نزدیک به 2 میلیون نفر تحت عنئان توریست وارد این کشور شده اند و از مناطق دیدنی این کشور دیدن کرده اند.طبق این آمار تعداد زیادی از این مسافرین از کشورهای همسایه، مانند سنگاپور، مالزی و غیره بوده است اما تعدادی از این توریستها نیز از قاره های دیگر بوده است که به تازگی دیدنی های مالزی را کشف کرده اند.در ادامه به معرفی 10 جاذبه گردشگری مالزی می پردازیم.

 10.ارتفاعات کامرون :

ارتفاعات کامرون، بزرگترین تفرجگاه مرتفع مالزی، مناظر تماشایی بسیاری دارد و تفریح های زیادی در اینجا وجود دارد. پیاده روی در بین روستاهای کوچک و دوست داشتنی، تماشای پروانه ها، مزارع توت و زنبور عسل، و کشتزارهای وسیع چای یا خوردن غذا در غذاخوری های دلپذیر و به سبک خانواده سلطنتی تودور، همگی از جمله تجربه های مطبوع و آرامش بخش در این مکان هستند. شما در اینجا از بودن در فضای باز خسته نخواهید شد. اگر چند روز از زمین های کم ارتفاع و سوزان خارج شوید به طور حتم دوباره انرژی خود را بدست خواهید آورد.

یکی دیگر از فعالیت ها در ارتفاعات کامرون، که بیشتر یک کار سنتی محسوب می شود، نوشیدن چای و خوردن بیسکوییت است. این سنت انگلیسی به روزهایی مربوط می شود که افسران استعمارگر انگلیسی از این مکان تپه مانند به عنوان یک محل خنک برای فرار از گرمای سوزان زمین های کم ارتفاع استفاده می کردند. تماشای پرندگان و پیاده روی نیز از جمله تفریحات معروف این ناحیه هستند.

مناطق توریستی مالزی 

9.شهر جورج تاون

مناطق توریستی مالزی

نام شهر جورج تاون که از جرج سوم پادشاه انگلستان گرفته شده است، پایتخت ایالت پنانگ میباشد که در گوشه شمال شرقی جزیره پنانگ قرارگرفته است.شهر جورج تاون مرکز تجاری، سیاسی، تحصیلی و فعالیتهای اجتماعی ایالت بوده وخود یک جزیره نیز میباشد.همچنین بافت شهر که متشکل از رستورانها، کافه های کنار خیابان ، بازارهای محلی شبانه ومراکز خرید بزرگ میباشد تصویری رنگارنگ از شهر جورج تاون را به نمایش خواهد گذاشت و با این اوصاف لقب این شهررا جواهر شرق گداشته اند.از همه جالب تر اینکه اصلیت اکثر جمعیت جورج تاون چینی بوده و با توجه به کنترل سخت گیرانه، جورج تاون بسیاری از مغازه ها و خانه های دوره استعمار را تا به امروز حفظ نموده اند.البته چشم انداز منحصر به فرد ساختمانی و فرهنگی این شهر هیچ شباهتی با دیگر مکان ها در آسیای جنوب خاوری ندارد و در این شهر در شب هنگامی که اکثر اهالی محل به سمت دست فروشان خیابان می روند تا از آنها غذا و نوشیدنی بخرند و میل کنند شلوغ خواهد شد.

8.پارک ملی تامان نگارا

تور پارک تامان نگارا مالزی

پارک ملی تامان نگارا در سالهای ۱۹۳۸ و ۱۹۳۹ تحت نام پارک ملی جورج شاه ۴ در مالزی با وسعتی بیش از ۴۳۴۳ کیلومتر مربع افتتاح شد. بعد از استقلال کشور مالزی به نام امروزی تغییر یافت که در زبان بومی مالایی بمعنای پارک و یا جنگل ملی می‌باشد. این جنگل در سه محدودهٔ ایالتی گسترده شده‌است : پاهنگ ، کلانتان و ترنگانو . این جنگل در ایالت پاهنگ بیشترین وسعت را دارد که بالغ بر ۲۴۷۷ کیلومتر مربع می‌باشد. این پارک به یکی از بزرگترین مراکز بوم‌گردی بدل شده‌ است. جاذبه‌های متنوع زیست‌شناسی و زمین شناسی بسیاری در این محدوده به چشم می‌خورد. این محدوده خانهٔ برخی پستانداران کمیاب است مثل: ببر هندوچینی، کرگدن سوماترایی و گاو وحشی مالایی و فیل آسیایی. رودخانهٔ تاهان که از میان این جنگل می‌گذرد توانسته نمونه کمیابی از ماهی مالایی را در خود حفظ کند.از دیگر جاذبه‌های این منطقه می‌توان به پلهای معلق در جنگل و غارهای اطراف و بومی‌نشین‌های منطقه اشاره کرد.برای عکاسی و فیلمبرداری در این منطقه نیاز به کسب مجوز است و هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های متفاوتی در آن وجود دارد.

7.جزیره پولائو تیومان

جزیره تیومان در مالزی

جزیره پولائو تیومان به عقیده خیلی از گردشگرا یکی از معروف ترین جزایر مالزی هست اونم به خاطر طبیعت بکر و فوق العاده ای که داره و بهترین جا واسه عکاسی است.در ضمن این جزیره آبشارهای بسیار زیبایی داره که به شما پیشنهاد میکنیم حتما از آنها دیدن کنید.شنا کردن زیر آبشارها ، بازدید از مزرعه لاک پشت و دیدن فرهنگ های محلی در روستای سنتی این جزیره نیز را به شما پیشنهاد میکنیم.

6.قله‌ٔ کینَبالو

تور کوه کینبالو مالزی

قله‌ٔ کینَبالو (به زبان مالای : ڬونوڠ کینبالو) دومین کوه بلند در آسیای جنوب شرقی است و ۴۰۹۵ متر ارتفاع دارد. این قله در پارک دولتی کینبالو در مالزی شرقی واقع شده است.این قله به همراه پارک مربوطه در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارند.قلهٔ کینبالو پوشیده از پوشش گیاهی بسیار متفاوت است.قله اصلی این رشته کوه را یک فرد با وضعیت جسمی خوب و بدون نیاز به تجهیزات کوهنوردی می تواند فتح کند.هرچند کوهنواردان باید همراه با یک راهنما این مسیر را طی کنند.

5.برج های دو قلو پتروناس

برج های دوقلوی پتروناس در کوالالامپور پایتخت مالزی، از معروف ترین آسمانخراش های جهان به شمار می رود. امروزه این برج های زیبا و معروف با ارتفاع 452 متری خود، به یکی از نمادهای اصلی مالزی و پایتخت آن تبدیل شده است. برج های پتروناس توسط یک معمار برجسته آرژانتینی به نام سزار پلی (César Pelli) ساخته شد. عمده شهرت این معمار 87 ساله مدیون طراحی ساختمان های بسیار بلند است. ساخت این برج ها هفت سال به طول انجامید. در مارس سال 1993، خاکبرداری محل احداث برج ها در حدود 30 متری عمق زمین آغاز شد. هر شب 500 کامیون، خاک های پی ساختمان را بارگیری می کرد. بتن ریزی در محل احداث برج ها- که از آن به عنوان بزرگترین و طولانی ترین فرایند بتن ریزی در تاریخ مالزی یاد می شود - با ریختن 13200 متر مربع بتن مسلح طی مدت زمان 54 ساعت صورت گرفت. این برج های دوقلو دارای 88 طبقه و 78 آسانسور است و تا قبل از سال 2004 بلندترین سازه ساخت بشر در دنیا به شمار می رفت.

4.لنگکاوی

تور ساحل لنگکاوی در مالزی

لنگکاوی٬ مجمع الجزایری متشکل از حدود صد جزیره است و در نقطه ای که تنگه مالاکا با آبهای دریاهای آندامان برخورد می کند٬ واقع شده است. ‍'جواهر کده' که رسما با نام لنگکاوی شناخته می شود، در سواحل شمال غربی مالزی قرار دارد. بسیاری از جزایر لنگکاوی از جنگل های انبوه پوشیده شده و غیر مسکونی هستند. در روزگاران کهن، این جنگل ها به دلیل تودرتو بودن٬ مکان های مناسبی برای دزدان دریایی به شمار می رفتند. با این حال امروزه، تعدادی از جزایر لنگکاوی به مکان هایی عجیب تبدیل شده اند که باعث جذب بازدیدکنندگانی از سراسر جهان شده است. بزرگترین این جزایر٬ جزیره پولائو لنگکاوی است که جزیره افسانه ای لقب گرفته است و نام مجمع الجزایر نیز از همین جزیره گرفته شده است.

3.جزایر پـِرهِنتیان

جزایر پرهنتیان در مالزی

جزایر پـِرهِنتیان (در مالایی: پولائو پرهنتیان) واقع در دریای جنوبی چین هستند و در ۱۹ کیلومتری ایالت ترنگگانو در مالزی غربی و ۶۵ کیلومتری مرز تایلند قرار دارند. دو جزیرهٔ اصلی پرهنتیان بسار (پرهنتیان بزرگ) و پرهنتیان کچیل (پرهنتیان کوچک) نام دارند. جزایر کوچک و بی‌سکونت سوسو دار، سرینگی و راوا نیز در ساحل «پرهنتیان کوچک» هستند. جزایر پرهنتیان جزئی از پارک ملی دریایی جزایر ردانگ هستند و به همین خاطر ماهیگیری، جمع کردن مرجان و آشغال ریختن در آن‌ها به شدت ممنوع است.جزایر پرهنتیان از مهم‌ترین اماکن گردشگری مالزی هستند و با شن‌های سفید و آب شفاف و آبی سالانه هزاران نفر را به خود می‌کشانند.در این جزیره‌ها هیچ راهی (مگر راه‌های جنگلی آدم‌رو) وجود ندارد و جز چند هتل و مهمانخانه و رستوران خبری از تأسیسات دیگری هم نیست.روستای پرهنتیان در «پرهنتیان کچیل» محل اقامت بومیان است.بندر کوآلا بسوت محلی است که قایق‌های تندرو از آن‌جا عازم این جزایر می‌شوند.

2.ملاکا

شهر قرمز ملاکا در مالزی

ملاکا معروف به شهر قرمز یکی از مراکز پذیرای توریست در مالزی است. در شهر تاریخی ملاکا میتوان تاریخ چند کشور از جمله : چین، پرتغال، هلند ، فرانسه و انگلیس را دید . به گفته خودشان نوع و ساختار این شهر بر اساس تاریخچه قدیمی مالایی ساخته شده است. شهر ملاکا در حدود 130 کیلومتری جنوب کوالالامپور قرار دارد و در واقع یک شهر بندری است. در این شهر شعبه ای از دانشگاه مولتی مدیا و نیز دانشگاهها و کالجهای دیگر فعالیت می کنند. از دیدگاه تاریخی این شهر سابقه نسبتا طولانی دارد . برای اینکه به ملاکا سفر کنید باید از کوالالامپور با اتوبوسی که دو ساعت و نیم در راه خواهد بود خود را به آنجا برسانید.

1.غارهای مولو

غارهای مولو در مالزی

یکی از طولانی ترین شبکه غارها در دنیا در پارک ملی غارهای مولو قرار دارد. در این پارک بزرگترین اتاق زیرزمینی جهان، اتاق ساراواک، واقع شده است که می تواند چهل هواپیمای بوئینگ 747 را در خود جای بدهد.همچنین در مولو یکی از بزرگترین مسیرهای غاری دنیا، غار دییر، به چشم می خورد که می تواند پنج کلیسا به اندازه سنت پول در لندن را در خود جای بدهد. یکی دیگر از جاذبه های اصلی پارک Clear Water Cave (غار آبهای زلال)، طولانی ترین غار در جنوب شرق آسیا است. این غارهای وسیع زیستگاه میلیون ها خفاش و پرندگان سویفتلت است که هر روز عصر هنگام غروب به صورت دسته های بزرگ در داخل جنگل جمع می شوند.


این مقاله درمورد تور تایلند می باشد.

اثیر زیبایی ظاهری در ازدواج موفق

عنوان: اثیر زیبایی ظاهری در ازدواج موفق

این مقاله در مورد آتلیه عروس می باشد

افزایش زیبایی و جذابیت قبل از مراسم عروسی باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید در مهمترین روز زندگی خود همچون ستاره ای بدرخشید.  شاید مهمترین عاملی که باعث می شود شما زیباترین عروس باشید، نداشتن استرس است، اما نکات دیگری هم هست که به شما کمک می کند ستاره مجلس عروسی خود باشید.
یک ماه قبل از مراسم خوردن مولتی ویتامین را با نظر دکتر شروع کنید. البته خوردن قرص های zinc(روی) هم به درخشندگی مو و براق شدن ناخن تان کمک می کند. در ضمن این عنصر برای پوست خیلی لازم است. در این ماه سعی کنید با تمام استرسی که برای حجم زیاد کار برایتان پیش می آید کنار بیایید و هر شب سر ساعت 11 بخوابید. کم خوابی اغلب پوست را خراب می کند و در کنار استرس زیاد، باعث زدن تبخال و جوش می شود. پس مراقب خودتان و نگرانی هایتان باشید.

اگر قسمت هایی از پوستتان سفیدی و لطافت لازم را ندارد بهترین فرصت است که شروع کنید با کرم های لایه بردار این نواحی را لایه برداری کنید تا پوست جدیدی جای آن پوست مرده، ضخیم و سیاه بگیرد. این نواحی اگر به این شکل بمانند زیبایی لباس را در تنتان می گیرند. البته باید گفت در آرایشگاهها هم خدماتی جهت لایه برداری این نواحی در نظر می گیرند.

اگر می‌خواهید یک پوست زیبا و جوان داشته باشید، باید یک رژیم غذایی سالم و پاکیزه در لیست اولویت‌های شما باشد. رژیمی که من برای عروس‌ها در نظر گرفته‌ام سخت است، اما واقعا تاثیر دارد:کافئین، الکل، شیرینی، لبنیات و هیچ غذای فراوری شده‌ای مصرف نکنید.

اما چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید بخورید. مثلا مقدار زیادی سبزیجات بخورید، چون سرشار از فیبر هستند و به گردش خون و قابلیت ارتجاعی پوست کمک می‌کنند و به بدن شما آنتی اکسیدان می‌رسانند تا رادیکال‌های آزاد را از بین ببرد. به همین خاطر باعث احساس خوب می‌شوند.

نوشیدن آب را فراموش نکنید. پیشنهاد می‌کنم که در روز ۲ تا ۳ لیتر آب بنوشید، مخصوصا اگر به تازگی شروع به ورزش کرده اید. آب، بهترین ماده برای زیبایی پوستی نرم و شاداب است، زیرا به بدن کمک می‌کند تا سموم، هورمون‌ها، و مواد مضر را دفع کند.

یک لایه برداری با نمک‌های معدنی در هفته‌ی قبل از عروسی، بسیار مفید است. یک اسکراب نمک خوب، از محصولات ارگانیک استفاده می‌کند و باید حس سایندگی آن کاملا روی بدن حس شود. این کار، بهترین و ساده‌ترین راه برای با نشاط کردن بدن است. زیرا سلول‌های مرده‌ی پوست را جدا می‌کند، گردش خون را افزایش می‌دهد، و به خون اکسیژن می‌رساند تا پوست فوق العاده درخشانی داشته باشید.

برای آنکه ناخن هایی محکم و بلند داشته باشید باید از یک تغذیه مناسب برخوردار باشید. برای اینکار شما باید مصرف جو را در رژیم غذایی خود افزایش دهید. به همین خاطر شما بعد از مدتی شاهد رشد بی نظیر ناخن هایتان خواهید بود. جو سرشار از سیلیکا است و همچنین منبع غنی ای از ویتامین های B، کلسیوم و منیزیوم است که این یکی از ساده ترین راه کارها برای عروس خانم ها است که ناخن های زیبا و بلندی قبل از عروسی شان داشته باشند.

برای اینکه خطوط چین و چروک در اطراف لب و دهان و یا اطراف چشمتان را از بین ببرید به جای اینکه از کرم های ضد چین  چروک که بسیار هم گران هستند استفاده کنید از یک کاسه شاه‌توت به جای آنها استفاده کنید. انواع توت ها مانند شاه‌توت، بلوبری، تمشک و توت فرنگی که حاوی یک منبع غنی از ویتامین C و همچنین شامل کلاژن فراوانی هستند به گردش خود در سطح پوست کمک شایانی می کنند و موجب از بین رفتن چی و چروک های سطحی پوست شما قبل از عروسی تان می شود.

دراین مقاله اشاره ای به آرایشگاه عروس شده است.