آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

مهاجرت به ونکوور کانادا از طریق کارآفرینی

عنوان: مهاجرت به ونکوور کانادا از طریق کارآفرینی

این مقاله درمورد  راه های گرفتن اقامت سوئد می باشد.


ونکوور (به انگلیسی: Vancouver) شهری واقع در استان بریتیش کلمبیا در کشور کانادا است. این شهر بندرگاهی مهم و بزرگ‌ترین کلانشهر غرب کانادا (سومین در کل کشور) است. جمعیت ونکوور در سال ۲۰۰۶ میلادی ۵۸۷٬۸۹۱ نفر و جمعیت کلان‌شهر (ونکوور و حومه) ۲٬۱۸۰٬۷۳۷ نفر بوده‌است.

ونکوور بین خلیج برووارد در شمال و دلتای رودخانه فریزر در جنوب قرار گرفته‌است. آب و هوای ونکوور معتدل است. میانگین حداکثر دما در گرم‌ترین ماه (اوت) به ۲۲ و میانگین حداقل هوا در سردترین ماه (ژانویه) به ۰/۵ درجه سانتی گراد می‌رسد.

دولت استان بریتیش کلمبیا در برنامهٔ استانی خود برای جذب صاحبان تجربه تجاری و نیز صاحبان سرمایه به این استان سه برنامه دارد:

 ۱. گروه مهارت های کسب و کار ‌ Business Skills Category۲. گروه کسب و کار منطقه ای Regional Business Category۳. گروه پروژه های استراتژیک Strategic Projects Category

 
ضوابط اصلی برای هرسه دسته :

هدف اصلی از بزینس، کسب سود از درآمد فعال از عرضه محصولات / خدمات است؛

پایداری وموفقیت کسب و کار تجاری باید محتمل باشد؛

کسب و کار باید به سود اقتصادی بریتیش کلمبیا در یکی از موارد زیر باشد :

    افزایش صادرات کالا / خدمات؛
    افزایش ارزش افزوده تولید، پردازش، و یا فعالیت منابع اولیه؛
    افزایش گردشگری بریتیش کلمبیا؛
    افزایش تحقیق و توسعه و تجاری سازی فن آوری؛
    ایجاد راه های نوآورانه برای کسب و کارهای سنتی؛
    ارائه سرویس هایی برای بازار محروم منطقه ای؛
    انتقال مهارت، فن آوری، و دانش به بریتیش کلمبیا .





 
گروه مهارت های کسب و کار

شرایط افراد متقاضی برای نامزدی در گروه مهارت های کسب و کار:

۱. ایجاد یک سرمایه گذاری شخصی حداقل ۴۰۰۰۰۰ دلار کانادا برای ایجاد؛ خرید ویا گسترش یک تجارت دارای شرایط در هر نقطه از استان بریتیش کلمبیا.

۲. ایجاد حداقل سه شغل جدید برای شهروندان کانادایی یا دارندگان اقامت دائم.

۳. مالکیت حداقل یک سوم (%۳/۱ ۳۳) از سهام یک کسب و کارفعال.

۴. فراهم کردن مشارکت فعال و مدیریت روز به روز و مداوم کسب و کار.

۵. نشان دهند که آنها:

    مهارت و تجربه لازم برای ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار اقتصادی مقرون به صرفه در بریتیش کلمبیا دارند؛
    سرمایه خالص شخصی حداقل ۸۰۰۰۰۰ دلار کاناداکه ازراه قانونی به دست آمده،دارند؛
    وجوه شخصی کافی را برای سرمایه گذاری مورد نیازدارند؛
    می توانند یک طرح کسب و کار عملی ارائه دهند؛


 

۶. امضاء توافقنامه اجرائی(عملکرد) با استان بریتیش کلمبیا .

۷. امضاء قرارداد سپرده گزاری با استان بریتیش کلمبیا؛ برای سپردن ۱۲۵ هزار دلار اگر که مایلند از سیستم نامزدی سریع اقدام کنند.

نکته:
نامزدی سریع (Fast Track Nomination)

گزینه نامزدی سریع، ارائه برگه انتخاب و یا همان نامزدی استانی فوری برای اقامت دائم می باشد. در عوض، شما ملزم خواهید بود که سپرده قابل استرداد مشروط ۱۲۵۰۰۰ دلاری به ایالت بریتیش کلمبیا واریزکنید. سپرده (بدون بهره) هنگامی که شما شرایط توافق نامه عملکرد خود و توافق سپرده رابجا آوردید، مسترد خواهد شد .

نکته مهم :

متقاضی اصلی در کسب و کار گروه مهارت ممکن است یک خارجی،از کارکنان کلیدی اساسی برای بیزینس پیشنهادی را به عنوان یک همراه متقاضی نامزدی شامل فایل خود کند. اما هنوز هم باید برای سه کانادایی یا مقیم دائم ایجاد اشتغال نماید.

دراین مقاله درمورد مهاجرت اشاره ای شده است.

خرید تخت خواب شیک و زیبا برای اتاق خوابی مدرن

عنوان: انتخاب تخت خواب خاص و باکیفیت برای اتاق خوابی مدرن

خرید تخت خواب,خرید اینترنتی تخت خوابدر خصوص قیمت تخت خواب یک نفره ، باید گفت که مانند سایر اقلام موجود در بازار نسبت به طرح ارائه شده و کیفیت متریال مصرفی مسلما قیمت ها متفاوت خواهد بود.خرید تخت خواب یک نفره از فروشگاه های اینترنتی و یا از بازار سنتی مقدور است و می توانید بر اساس بودجه خود حدود قیمت تخت خواب را تعیین کنید سپس به جستجو بپردازید.

قیمت تخت خواب یک نفره

انواع تخت خواب ها از نظر ابعاد و اندازه شامل تخت خواب یک نفره و دو نفره می باشد. همچنین تخت خواب ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند. تخت خواب های چوبی, تخت خواب فلزی و تخت خواب های پلاستیکی از انواع آن می باشند.

قیمت تخت خواب یک نفره

تخت خواب مدرن و مدل های جدید با طراحی های نو و خاص مطابق با معماری مدرن مناسب برای طراحی خانه های لوکس شما هستند. همچنین تخت خواب های کلاسیک و با طراحی و ظرافت نیز جلوه خاص خود را دارند.

قیمت تخت خواب یک نفره

به منظور خرید انواع تخت خواب می توانید به مراکز فروش موجود مراجعه کنید و یا از طریق فروش اینترنتی تخت خواب دو نفره و مبلمان منزل اقدام نمایید. در فروش اینترنتی امکان مشاهده و مقایسه بسیاری از محصولات مهیا است و معمولا قیمت رقابتی و مناسب است.

قیمت تخت خواب یک نفره

مشابه سایر کالاها تهیه این کالا نیز از برندهای معروف ایرانی به دلیل اینکه کیفیت ایشان تضمین شده می باشد و دارای گارانتی و خدمات فروش می باشند مسلما به صرفه است و پیشنهاد نیز می شود ، لیکن ممکن در بازار کالاهای متفرقه قیمت های بسیار پائین تر از تولیدات این برند های معروف می باشد.

در ادامه تصاویر و عکس انواع تخت خواب های زیبا با طراحی های خاص را مشاهده می کنید.

قیمت تخت خواب یک نفره قیمت تخت خواب یک نفره

منبع: خرید تخت خواب

اقدام جالب دختری سر جلسه امتحان ریاضی

عنوان: اقدام جالب دختری سر جلسه امتحان ریاضی

 صدا دادن زانوها در صورتی که با درد همراه نباشد در اغلب اوقات، ناشی از کریپتاسیون (ترکیدن حباب‌های گازی) است. اما آیا این صداها در آینده می‌تواند خطرساز باشد؟ تونی گنتیل‌کور، متخصص و مدیر موسسه ورزشی کِرسی در ماساچوست می‌گوید که صدای کریپتاسیون کاملا ترسناک به نظر می‌رسد، اما آن گازها – اکسیژن، نیتروژن و دی اکسید کربن – بخشی از مایع سینوویال یا مفصلی هستند. این مایع در واقع یک روان‌ساز طبیعی مفاصل است. بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

صدای زانو همچنین ممکن است که به یک دلیل بی‌خطر دیگر نیز پیش بیاید: تاندون‌ها ممکن است پس از خارج شدن از محل ابتدایی خود دوباره به همان‌جا برگردند که این فرآیند صدادار است.
اما چه زمانی صدا دادن زانو خطرناک است؟

زمانی که صدای آن همراه با درد باشد. دکتر گنتیل‌کور می‌گوید: «برخی هنگام چمباتمه زدن، زانوهایشان را بیش از حد جلو می‌آورند. این کار باعث آمدن فشار زیادی به مفاصلشان می‌شود. این کار در طول زمان باعث خرده شدن غضروف و از دست رفتن نرمی آن می‌شود که در دراز مدت می‌تواند منجر به تولید صدا در زانوها شود.
بدترین حالت چیست؟

ممکن است غضروف هلالی زانوهایتان پاره شود. اگر زانوهایتان درد می‌کند، بنابراین بهتر است به یک پزشک مراجعه کنید. این امکان وجود دارد که پزشک از شما بخواهد برای چند هفته تمرین کردن را کنار بگذارید تا ورم زانوهایتان بخوابد.


نشانه های خودشیفتگی چیست ؟

عنوان: برای خواب راحت چه بخوریم ؟؟؟


خود شیفته کیست ؟آیا تابحال در مورد شباهت‌های اعتماد به نفس و خودشیفتگی فکر کرده‌اید؟بااینکه برخی خصوصیات افراد خودشیفته شبیه به اعتمادبه‌نفس به نظر می‌رسد اما به هیچ وجه یکسان نیستند. خودشیفتگی از مرزهای اعتمادبه‌نفس سالم عبور می‌کند و به خودگرایی صرف تبدیل می‌شود که مدیریت شما را به خطر می‌اندازد.
در چنین شرایطی به جای اینکه فردی بااعتمادبه‌‌نفس سالم به نظر برسید که برای زیردستانتان جذاب است، فردی متکبر و پرمدعا به نظر خواهید رسید. حق همه چیز را از آنِ خود می‌دانید، به دیگران با دید تحقیرآمیز نگاه می‌کنید و آنها را پایینتر از خودتان می‌دانید. و زمانیکه رفتاری در خور آنچه خودتان می‌خواهید دریافت نکنید، بسیار عصبانی و پریشان خواهید شد.
چطور می‌توانید بین اعتمادبه‌نفس سالم و خودشیفتگی تمایز قائل شوید؟ در زیر به ۱۰ علامت هشدار اشاره می‌کنیم. بااینکه همه ما شاید خصوصیتی از خودمان در این لیست مشاهده کنیم اما اگر بیشتر از ۵ مورد از این علائم را در خودتان می‌دیدید، می‌تواند نشانه خودشیفتگی شما باشد و باید سعی در تغییر رویه خود کنید.
۱۰ نشانه خودشیفتگی
    باور اینکه شما بهتر از دیگران هستید.
    خیالپردازی درمورد قدرت، موفقیت و جذابیت خود.
    بزرگ جلوه دادن دستاوردها و استعدادهای خود.
    انتظار تحسین و تمجید مداوم دیگران را داشتن.
    باور اینکه فردی خاص هستید و رفتار کردن بر طبق این باور.
    درک نکردن احساسات و عواطف دیگران.
    تحقیر کردن کسانیکه از خودتان پایینتر می‌دانید.
    حسادت کردن به دیگران. باور اینکه دیگران به شما حسادت می‌کنند.
    داشتن اهداف غیرواقعبینانه.
    داشتن اعتمادبه‌نفسی شکننده. به شدت آسیب‌‌پذیر بودن.
    برگرداندن تعادل
اگر موارد زیادی از این علائم درمورد شما صدق می‌کرد، توصیه‌هایی برای برگرداندن تعادل شخصیتی‌تان برایتان داریم.
فروتنی را تمرین کنید. قبل از گرفتن هر تصمیم مهم، سه سوال از خودتان بپرسید. «آیا نیرو و انرژی لازم برای این تصمیم را وقف آن کرده‌اید؟»، «آیا کسی را دارم که در مواقعی که اشتباه کردم به من گوشزد کند؟»، «آیا من بهترین کسی هستم که می‌تواند این کار را انجام دهد؟»
کنجکاو باشید. به خودتان اجازه دهید چیزهایی که فکر می‌کنید، احساس می‌کنید و باور دارید که درست است را امتحان کنید. یادتان باشد که از شما انتظار نمی‌رود که همه چیز را در مورد همه چیز بدانید. همچنین به دنبال واقعیت باشید. این خلاء بین درک شما و واقعیت را پر می‌کند.
همدردی با خود را تمرین کنید. در عین اینکه به درستی با واقعیت روبه‌رو می‌شوید، با خودتان مهربان باشید. همچنین، مراقب باشید. تمرین کنید که در زمان حال زندگی کنید. این باعث می‌شود وارد همه تجربیات زندگی نشوید. ملاحظه‌کار بودن صدای خودشیفتگی درون مغزتان را خاموش می‌کند و می‌توانید دنیا را خوب ببینید. وجه اشتراکات خود با دیگران را تشخیص دهید.اجازه ندهید خودشیفتگی کارایی شما را بعنوان یک مدیر محدود کند. برای گرفتن بهترین نتیجه، حواستان به همه چیز