آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

نقش آشپزخانه مدرن در طراحی داخلی منزل

نحوه چینش  شیک کمدجادار در دکورمنزل
 

نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و باید مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحی داخلی منزل گنجاند.


آشپزخانه تاثیر زیادی در زیبایی منزل دارد پس باید به نقش آشپزخانه در طراحی داخلی منزل توجه کرد و به دکوراسیون آشپزخانه اهمیت داد.


شما ممکن است کابینتی در آشپزخانه تان داشته باشید که اگر بتوانید درب هایش را باز بگذارید و باعث ایجاد مزاحمت در فضای اطراف شان نشوند، کاراتر خواهند بود. یا ممکن است فضایی برای ماشین لباسشویی و خشک کن خود در خانه نداشته باشید و مجبور باشید آن ها را در آشپزخانه قرار دهید. شما نمی خواهید این لوازم نمایان باشند اما از طرف دیگر در دسترس بودن شان نیز مهم است. برای چنین شرایطی بهتر است از کابینت هایی با درب های پاکتی استفاده کنید که باز شده و سپس به دو طرف کابینت می لغزند یا درب های دو تاشو که در امتداد یا کابینت هم جوار روی هم تا می شوند.

آشپزخانه قلب گرم و تپنده خانه و خانواده است؛ هر چه تمیز‌تر، خوش رایحه‌تر و مرتب‌تر، بهتر! وسایل اضافه را جمع کنید و داخل کابینت‌ها بگذارید. آیا هر روز به آب‌میوه‌گیری، مخلوط‌کن، توستر و ساندویچ‌ساز احتیاج دارید؟ اگر نه، جای مناسبی در کابینت برای آنها در نظر بگیرید.

 یک حمله برق‌آسا به آشپزخانه بکنید، دستمال‌های لکه و کهنه و پاره، ظروف ارزان‌قیمت شکسته، روزنامه باطله را دور بریزید.

در آشپزخانه هر چه قفسه‌بندی بیشتر باشد، کار شما آسان‌تر است. برای مثال، زیر میز غذاخوری سبد سیب‌زمینی و پیاز را با سیم‌ محکم کنید و ببندید یا اگر فاصله طبقات قفسه‌های شما زیاد است، قفسه‌ای از چوب ببرید و روکش رنگی یا پارچه‌ای برای آن انتخاب کنید و داخل قفسه قرار دهید.

اگر برای مهره‌های کمر و مفصل زانو احترام قایل هستید، اشیای سنگینی را که دایم استفاده می‌شود، بالاترین و پایین‌ترین جا نگذارید و برای بلند کردن ظروف سنگین خم نشوید، روی دو پا بنشینید سپس ظرف را بلند کنید.

بسته به شکل و چیدمان آشپزخانه، اکثر ما بعضی از فرم های کابینت گوشه ای را داریم. کابینت های گوشه احتمالا منفورترین کابینت ها در آشپزخانه هستند. دلیل اصلی آن از دست دادن کالاهایی است که در انتها قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها سخت است و در نتیجه معمولا فراموش می شوند.

امروزه اکسسوری های کشویی بسیاری برای کابینت های گوشه وجود دارد. این تجهیزات کشویی به شما این امکان را می دهند که به همه ی اشیا دسترسی آسان داشته باشید و نگران پیدا کردن آن ها نباشید.

فضای زیر کابینت های بالایی مکان مناسبی برای ذخیره سازی های اضافه است. از قفسه هایی استفاده کنید که به صورت خاص برای زیر کابینت جهت نگهداری اقلامی از قبیل ادویه جات طراحی شده اند، بنابراین هربار برای برداشتن شیء مورد نظر خود نیازی به زیر و رو کردن کل اشیا ندارید.

گیره هایی برای نگهداری لیوان ها، بطری ها و حتی گیاهان خانگی وجود دارد. این تجهیزات نه تنها قابلیت کاربری فضای آشپزخانه را بالا می برند، بلکه از نظر زیبایی بصری نیز ارزشمند هستند.

افزودن نورپردازی در زیر کابینت هم جذابیت این فضا را بیشتر می کند و هم نور مورد نیاز برای فضای کار روی کانتر را تأمین می نماید.


برای داشتن آشپزخانه با ظاهری مدرن و لوکس میتوان از کابینت MDF که مزایای بسیاری نسبت به کابینت های دیگری از لحاظ مقاومت و زیبایی دارند استفاده کرد.

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون - دکوراسیون داخلی 

آموزش کامل تعمیر ECU در مؤسسه های عالی

مطالب مهم ساده تعمیر ای سی یو در دارای مجوزز  عالی

ترفندهای جای گذاری و تعمیر پکیج در دفاتر

نصب واحد  بیرونی

  محل نصب یونیت بیرونی باید به طوری انتخاب گردد که هوای بیرونی  و نویز حاصل از وسیله مزاحمتی برای همسایگان بوجودنیاورد.
  وسیله باید در محلی  نصب شود که براحتی هوای مورد نیاز توسط آن دمیده شود. در صورت عدم رعایت این نکته هوای رفت کندانسور، برگشت می شود و باعث می گردد  کمپرسور اورلد کند.    خروجی و ورودی دستگاه نباید پوشانیده شوند.

موسسه پارسه موسسه پارسه در زمینه نصب وتعمیر کولر گازی پکیج و تعمیرات اسپیلت فعالیت دارد.درهمین راستا موسسه پارسه دوره های آموزش تعمیرکولر گازی به بهترین شکل برگزارمیکند

    محل نصب باید استحکام لازم را جهت تحمل وزن دستگاه را داشته باشد.
    در محل نصب نباید خطر نشت گاز های قابل اشتعال وجود داشته باشد.
    در صورت نصب یونیت روی بالکن یا لبه پنجره به علت وجود ارتعاشات کمپرسور از لرزه گیر مناسب یا در صورت نیاز از منجیت استفاده کنید و در صورت استفاده از اتصال پیچ و مهره در اسکلت نگهدارنده یونیت داخلی حتما از واشر فنری استفاده کنید .
    حتما توجه فرمایید که یونیت خارجی حتی المقدور نباید در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار گیرد.
    تابش مستقیم آفتاب باعث کاهش راندمان کاری کندانسور شده و در عملکرد سرمایی کولر تاثیر منفی خواهد گذاشت.
    در شرایطی که محل نصب جایگزین دیگری نداشت، از آفتابگیر استفاده نمایید.
    یونیت خارجی را در نزدیکی خروجی فن های اگزاست، دودکش، هود آشپزخانه و محل های آلوده به ذرات معلق در هوا نصب نکنید. این ذرات و چربی ها باعث کثیف شدن سطح کویل کندانسور شده و ضریب انتقال حرارت آن را کاهش می دهند.
    فضای لازم جهت انجام عملیات سرویس و تعمیرات را در اطراف یونیت خارجی در نظر داشته باشید.
    در صورت نصب چند دستگاه یونیت خارجی کنار هم فاصله جانبی حداقل 80 سانتیمتر را رعایت فرمایید.یونیت های خارجی در صورت مجاورت بصورت موازی تحت تاثیر هوای خروجی یکدیگر قرار می گیرند.








نصب یونیت خارجی در ارتفاعی بالاتر از یونیت داخلی

    در چنین شرایطی حتما از تله روغن استفاده کنید.
    در صورت نصب یونیت خارجی روی بام و شیروانی و سطوح افقی و شیب دار از تراز بودن یونیت اطمینان حاصل کنید.
    در صورت نصب یونیت خارجی روی بام و شیروانی نیاز به سوراخ کردن سقف جهت عبور لوله به سمت پایین، بعد از نصب لوله ها حتما محل سوراخ را با ماستیک آب بندی کنید.
    فضای لازم جهت انجام عملیات سرویس و تعمیرات را در اطراف یونیت خارجی در نظر داشته باشید.
    یونیت خارجی را در نزدیکی آنت های ماهواره بیسیم نصب نکنید.
    در صورتی که دستگاه دارای حالت گرمایشی باشد درپوش تخلیه آب یونیت داخلی را نصب و مسیر مناسبی برای تخلیه آب در نظر بگیرید.





نصب یونیت داخلی

یونیت داخلی را در مجاور یا بالای وسائل گرمازا از قبیل بخاری، شوفاژ و سیستم های رطوبت زن اجاق گاز خوراک پزی نصب نکنید.

    یونیت را در جهتی نصب کنید که جهت پرتاب هوا به سمت وسط اتاق و با حداکثر پوشش محیطی عمل کند.
    یونیت را با توجه به فواصل تعیین شده نصب کنید.
    بسته به وضعیت خاص دیوارها و سقف، فواصل لازم را جهت انجام تعمیرات و سرویس آنی در نظر گرفته و به فواصل توصیه شده اضافه کنید.

}

تحصیل در آمریکا در سطح دکترا و مهاجرت به آمریکا

راه های تحصیل در آلمان در سطح کارشناسی و دلایل مهاجرت به آلمان


اکنون دانشجوهای بسیاری از اقصی نقاط جهان هستند که بدنبال تحصیل در دانشگاههای معتبر اروپا میباشند، از بین این کشورها کشور ایتالیا شرایط قابل توجهی را برای دانشجوهای خارجی بخصوص دانشجوهایی که از کشورهای جهان سوم و آسیایی به ایتالیا سفر میکنند در نظر دارد. تحصیل در ایتالیا در هر سه مقطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری امکان پذیرمیباشد.

تحصیل در ایتالیا این امکان را برای شما بوجود می آورد که بصورت رایگان در معتبر ترین دانشگاههای دنیا مشغول به تحصیل باشید، علاوه بر این حتی در اکثر مواقع برای دانشجوهای خارجی امکان گرفتن بورس تحصیلی بالای 70 درصد میباشد که معمولا موفق به اخذ آن میشوند.

 

تحصیل در مقطع لیسانس

متقاضیان به تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا می بایست پس از کسب مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی  اقدام به اخذ پذیرش دانشگاه های ایتالیا کنند. از سال1998 متقاضیان با تکمیل فرم جایابی و ارسال آن به وزارت دانشگاه ها وعلوم و فناوری ایتالیا ،می توانند بدون امتحان ورودی وارد مقطع کارشناسی شود.

البته روش دیگری نیز به علاقمندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ایتالیا در ایران ارائه می شود. سفارت ایتالیا در تهران هر ساله کلاس های زبان ایتالیایی برگزار می کند. که در آن در طول 3 ترم ، سه کتاب (Espresso) تدریس می شود. که هر ترم شامل 33 جلسه ی 2 ساعته ودر سه روز هفته می باشد.

در صورتی که دانشجو بتواند 90% نمره را درامتحانات بدست آورد می تواند جهت اخذ پذیرش و اخذ ویزای ایتالیا به سفارت معرفی می شود. البته این کار پس از آموزش دو کتاب اول صورت می گیرد.

البته گفتنی امکان تحصیل در ایتالیا به صورت انگلیسی هم امکان پذیر است و دانشجو میتواند بدون هیچ مدرک زبانی در ایتالیا به زبان انگلیسی تحصیل کند، پس دیگر شاید به شکل سابق نگرانی بابت گرفتن نمره آیلتس برای تحصیل در ایتالیا وجود ندارد.

مقطع لیسانس در کشور ایتالیا 4 ساله است. دانشجویان مقطع کارشناسی کشور ایتالیا مجوز کار در محدوده ای 10 ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین 8 تا10 یورو به ازای هر ساعت می باشد که که مجموع درآمدهای حاصله از کار دانشجویی میتواند براحتی هزینه های زندگی و تحصیل فرد را در یک سال پوشش دهد . البته قابل توجه متقاضیان تحصیل در مقطع لیسانس در ایتالیا که اخذ بورسیه های تحصیلی در این مقطع نیز امکان پذیر است.

 تحصیل در ایتالیا در مقطع فوق لیسانس

ایتالیابا داشتن معتبرترین دانشگاه های اروپا، سر آمد کشور های اروپایی در بحث آموزش است و به همین دلیل بسیاری از علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر نظیر فوق لیسانس کشور ایتالیا را برای اتمام دوره خود انتخاب می کنند، چرا که ایشان می توانند بصورت کاملا رایگان مدارک تحصیلی خود را از بهترین دانشگاه های اروپا اخذ نموده و شانس خود را جهت اخذ بورسیه های تحصیلی در مقطع فوق لیسانس و دکتری افزایش دهند. دوره تحصیلات کارشناسی ارشد در کشور ایتالیا دو ساله است.
دروس دانشگاهی کشور ایتالیا به دو صورت ایتالیایی و انگلیسی تدریس میشوند. متقاضیان می توانند در دانشگاه های انگلیسی زبان تحصیل کنند و برای تحصیل به زبان انگلیسی نیاز به هیچ مدرکی نمیباشد وبدون مدرک زبان میتوان تحصیل کرد. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد کشور ایتالیا مجوز کار در محدوده ای 20 ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین 8 تا10 یورو به ازای هر ساعت می باشد که که مجموع درآمدهای حاصله از کار دانشجویی میتواند هزینه های زندگی و تحصیل فرد را در یک سال پوشش دهد.

تحصیل در مقطع دکتری

دانشگاههای ایتالیاجزو برترین دانشگاههای اروپا میباشند که متقاضیان بسیار زیادی از کل کشورهای دنیا دارد. افرادی که متقاضی تحصیل در مقطع دکتری ایتالیا هستند این شانس را دارند که علاوه براینکه بصورت رایگان تحصیل میکنند همچنین بورسیه های تحصیلی از دانشگاه دریافت کنند که تمامی هزینه های زندگیشان را پوشش میدهد همچنین برتری دیگری که دانشگاههای ایتالیا نسبت به سایر دانشگاههای اروپا دارد اینست که بصورت انگلیسی هم میشود تحصیل کرد و همچنین هیچ مدرک زبانی از متقاضی نمیخواهد فقط کافیست شخص دانشجو در حد برقراری ارتباط آشنایی با زبان داشته باشد.برای اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع دکتری شخص متقاضی نیازمند گذراندن دیپلم 12 ساله و لیسانس 4 ساله و فوق لیسانس 2 ساله میباشد.

 

 

 مهاجرت به استرالیا - اقامت استرالیا - استرالیا 

 

 

شناختن مدلهای کاندم های زنانه و پرداختن به مرکزهای خریدن اجناس مرتبط

بررسی انواع کاندم های ایرانی و تحلیل فروشگاه های خرید و فروش کالاهای زوج ها

به همین دلیل مقاله زیر که به توصیف انواع کاندم و روش های خرید کاندوم می پردازد را بخوانید

اغلب کاندوم ها به طور معطر عرضه میشود بطوری که در غیر اینصورت باعث دلزدگی مصرف کنندگان میگردد. البته منظور از دلزدگی این هست که چون بعضی از زوجین تمایل به سکس دهانی دارند ممکن است بوی نامطبوع کاندوم اثر نامطلوبی در مراحل انها داشته باشد.

نکات مهم در مورد کاندومها:

-نحوه نگهداری کاندوم

یکی از نکات در نگهداری کاندوم این هست که سعی کنید کاندوم را همیشه در یک جای مشخص و معین و درضمن قابل دسترس نگهداری کنید. همچنین کاندوم را باید در محلی دور از حرارت، فشار، نور آفتاب و رطوبت دائمی نگهداری کرد چرا که در غیر اینصورت نمیتوان به آن اطمینان کرد مثلا کیف پول جیبی شما که هر روز متحمل فشار است جای مناسبی برای نگهداری کاندوم نیست.

برای نرم کردن و لغزنده کردن کاندوم میتوان از ژلهای مخصوص اینکار و لیزکننده‌ها (لوبریکیشن‌ها) که مواد اصلی آنها آب میباشد استفاده نمود و از چرب کردن کاندوم جدا خودداری کرد که هر نوع چربی (وازلین، روغن و ...) باعث خرابی کاندوم میشود. این نوع ژلها را میتوان از داروخانه‌ها تهیه کرد.

تماس کاندوم با اشیاء برنده هنگام استفاده از آن مثل ناخن بلند و انگشتر ممکن است باعث پارگی کاندوم شود استفاده از کاندوم با توجه به ارزان بودن و استفاده آسان آن در مقابل ابتلا به انواع بیماریهای مقاربتی و ایدز که به صورت مختصر درباره آنها توضیح داده خواهد شد، امری عقلانی است، چرا که ابتلا به آنها هزینه‌های درمانی سنگین و خلاهای روانی بسیاری را پی‌آمد خواهد داشت.

به همین دلیل مقاله فوق که به توصیف انواع کاندوم و مدل های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

کابینت مدرن آشپزخانه

عنوان: انواع دیزاین آشپزخانه



طراحی دکوراسیون فضای داخلی اَشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و فضای داخلی خانه تاثیر زیادی دارد.

هر فضای داخلی از چند جز تشکیل شده اند که در بالاتر رفتن کیفیت آن فضا کمک می کند، هر کدام از این اجزا باید دارای ویژگی های خاصی باشند که در ادامه این اجزا را در فضای آشپزخانه بررسی می کنیم. این روزها تبدیل آشپزخانه‌های بسته به باز، اگرچه منجر به حذف تعدادی از کابینت‌های دیواری شده و معایبی نیز به همراه دارد ولی با هدف استفاده بهینه از فضا به‌خصوص در مورد آشپزخانه‌های کوچک، معمولا در بسیاری از نقشه‌ها به‌جای دیوار، پیشخوانی قرار می‌گیرد که سطحی به‌عنوان میز غذاخوری به آن متصل است. به این ترتیب، همه اعضای خانواده با نشستن در پشت میز پیشخوان، از سطح پیشخوان و میز آن به‌عنوان میز غذاخوری استفاده می‌کنند.

ایزوله کردن کف آشپزخانه به خاطر شرایط خاص آن الزامی است. می توان برای ایجاد عایق رطوبتی از دو شیوه  قیر گونی و ایزولاسیون ـ ایزوگام استفاده کرد. . در شیوه قیر گونی برای اطمینان بیشتر  از دویا سه لایه قیر گونی استفاده می شود . ایزوگام لایه ای ظریف ،بدون چین و چروک واطمینان بخشی است که با استفاده از حرارت چسبانده می شود. می توان کف آشپزخانه را با سنگ ،سرامیک و کف پوش های پلاستیکی مفروش کرد ،البته گاهی اوقات درز های بین سنگ و سرامیک محل تجمع مواد غیر بهداشتی می شود . می توان برای عدم تجمع آلودگی ها در بین درزها از سنگ و سرامیک با ابعاد بزرگ استفاده کرد . اصولاً سنگها بر اساس جلوه وکارآرایی دارای قیمت های متفاوتی هستند . سنگ گوهره پر مصرف ترین سنگ در  صنعت ساختمان سازی است اما این سنگ جاذب آب است و ایجاد گرد و غبار می کند .

برای ایمن شدن دیوار ها در برابر رطوبت عایق رطوبتی کف را بین ۶۵ - ۵۰ سانتی متر از دیوار ها بالا می آورند . در دیوار پشت کابینت ها از رنگ کاشی و سنگ ارزان استفاده می شود . بعلت متغیربودن جای یخچال اجاق گاز و غیره دیوار پشت آنها را با کاشی مرغوب می پوشانند . بهتر است در آشپزخانه از رنگ روغنی براق استفاده شود.

در سقف آشپزخانه باید از مصالحی که جاذب رطوبت نبوده و قابل شستشو باشند استفاده کرد. رنگ آمیزی سقف آشپزخانه بوسیله رنگ های روغنی براق صورت می گیرد.

اگر آشپزخانه بسته‌ای فضای کافی برای قرار دادن میز و صندلی جداگانه را نداشت یا در آشپزخانه اپن شما میزی به جای دیوار در نظر گرفته نشده بود، نگاه دقیق‌تری به محیط بیندازید؛ کافی است دیواری خالی حتی در گوشه‌ای از آشپزخانه وجود داشته باشد.

شما می‌توانید به راحتی از آن قسمت استفاده کرده و میزی را به صورت ثابت یا متحرک به‌عنوان میز غذاخوری ترتیب دهید.

برای این منظور نیز با توجه به شرایط مکانی، راهکارهای مختلفی وجود دارد:

1 - شما می‌توانید فاصله خالی بین 2 کابینت یا فرورفتگی‌ای که در نتیجه ساخت یک کمد قدیمی یا کابینت بزرگ دیواری در دیوار فضای آشپزخانه ایجاد شده است را با نصب طبقه‌ای به میزی برای اهالی خانواده تبدیل کنید. این طبقه علاوه بر میز غذاخوری، برای کار در آشپزخانه نیز کاربرد دارد.

2 - کاربرد میزهای تاشوی دیواری در هر شکل و فرمی که امکان‌پذیر باشد نیز راهکار خوبی برای تبدیل یکی از دیوارهای خالی به میز غذاخوری است.

شما می‌توانید با نصب سطحی نیم‌دایره‌ای، مستطیل، مربع یا شبیه به اینها روی دیواری که امکان قرار دادن میز و صندلی یا حتی نصب طبقه‌ای ثابت- به‌عنوان میز- در آنجا وجود ندارد و اصولا میز ثابت، مانعی برای رفت‌وآمد و کارهای مربوط در آشپزخانه خواهد بود، میزی موقتی فقط برای زمان صرف غذا فراهم کنید.

میز نیم‌دایره تاشو نمونه‌ای از آن است. این میز پس از پایان استفاده در راستای دیوار به پهلو جمع شده و هیچ مانعی را ایجاد نخواهد کرد. این راهکار به‌خصوص برای آشپزخانه‌های راهرویی بسیار ارزشمند است.

البته در این تصویر میز به صورت ثابت واقع شده ولی اگر آشپزخانه از این هم کم‌عرض‌تر باشد، شما می‌توانید تخته چوب را به وسیله گونیاهای تاشو به دیوار متصل کرده و پس از پایان استفاده در راستای دیوار آویزان کنید.

حرارت و برودت در آشپزخانه است ،که اهمیت زیادی دارد . در بعضی از اقلیم ها ممکن است فضای آشپزخانه به شوفاژ یامنبع حرارتی دیگری که از انرژی برق تغذیه می شود نیاز داشته باشدو یا برعکس به سرمایش نیاز داشته باشد .

پنجره جهت عبور و مرور نور و هوا تعبیرمی شود . لذا پنجره از ملزومات آشپزخانه است و طول استانداردآن نباید کمتر از دو متر باشد . برای تخلیه هوای داخل آشپزخانه از هواکش استفاده می کنند . هواکش ها به اشکال مختلف و د رفضاهای مختلف بکار می روند. برای استفاده بهتر از هواکش ها ،در بسیاری از مسیر های عبور هوا لوله های دودکش قرار می دهند و بعد از آن هواکش را نصب می کنند که هوا را بطور مستقیم به بالاترین سطح ساختمان برساند .

 

 دکوراسیون - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون