آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

شرایط اقتصادی کشور ترکیه و راه گرفتن اجازه کار در این کشور

عنوان: مقررات اقامت کشور ترکیه از راه کار در این کشور

برای مهاجرت به ترکیه میتوان از طریق تخصص و کار اقدام کرد،که باکسب اطلاع از قوانین وچگونگی آن میتوان کار مناسب را پیداکرد.


 ویزای کار کشور ترکیه

آخرین قانون مرتبط با اشتغال خارجیان در ترکیه در سال ۲۰۰۳ به تصویب قانونگذار این کشور رسید.

در حال حاضر بر اساس قانون شماره ۴۸۱۷ سه نوع اجازه کار برای سه گروه مختلف پیش بینی شده است.  این گروه ها شامل اجازه کار مدت دار و نامحدود برای کارکنان وابسته و کارکنان مستقل و موارد استثنائی می باشد. بر اساس این قانون ، خارجیان می توانند از اجازه کار مدت دار و یا نامحدود به شرط به جا آوردن شرایط مورد نیاز، بهره مند گردند. مدت اعتبار اجازه کار مدت دار بر اساس قرارداد کار ، یک سال بوده و برای کار در محل کار مشخص و حرفۀ خاصی صادر می گردد. پس از پایان یک سال اجازه کار برای همان شغل و محل کار تا سه سال دیگر تمدید خواهد شد و پس از این سه سال نیز این مجوز تا شش سال می تواند تمدید گردد.

لازم به توضیح است که درصورتی که یک تبعه خارجی حداقل هشت سال به صورت مداوم در ترکیه اقامت داشته و اشتغال به شغلی داشته باشد ، اجازه کار دائم بدون در نظر گرفتن شرایط اشتغال در ترکیه و نیز بدون محدودیت جغرافیائی ، صادر خواهد شد. برای خارجیانی که حداقل پنج سال در ترکیه به صورت بلاانقطاع اقامت داشته و نیز درصورتیکه در این مدت نزد کارفرمائی اشتغال نداشته باشند مجوز اشتغال مستقل صادر می گردد.

 خارجیان می توانند برای اخذ مجوز کار از کشور متبعوشان و یا کشور محل اقامت دائمشان به نمایندگی های جمهوری ترکیه در آن کشور مراجعه نمایند و پس از تکمیل پرونده ، درخواست مذکور توسط نمایندگی های خارج از کشور به وزارت کار و امور اجتماعی ترکیه ارسال می گردد. ظرف سه روز از زمان ارائه درخواست متقاضی اشتغال در ترکیه به نمایندگی خارج از کشور، مدارک لازم از سوی کارفرما به وزارت کار و اموراجتماعی تحویل داده می شود. پس از صدور اجازه کار توسط وزارت کار، متقاضی باید ظرف نود روز به نمایندگی خارجی ترکیه مراجعه و ویزای کار دریافت نماید. در صورتیکه متقاضیان اجازه کار ، دارای اقامت حداقل شش ماهه باشند شخصا و یا به واسطه کارفرمایشان می توانند مدارک لازمه را به وزارت کار تحویل نماید. همچنین در این صورت نیازی به اخذ ویزای کاری پس از تائید اجازه کار موجود نمی باشد.

برای تمدید مدت اجازه کار حداکثر تا ۱۵ روز پس از پایان مدت مجوز و  نیز دو ماه پیش از پایان مدت اعتبار آن می بایستی به وزارت کار مراجعه شود. وزارت کار مکلف است که حداکثر ظرف نود روز به پرونده متقاضی رسیدگی نموده و نیتجه را به وی ابلاغ نماید. ولی درصورتی که مدارک مشار الیه ناقص باشد این مدت پس از تکمیل پرونده تا نود روز قابل تمدید می باشد. وزارت کار می تواند از منابع امنیتی در مورد شخص مورد نظر تحقیق نماید.

پس از پایان کار بررسی پرونده ، وزارت کار مختار خواهد بود که درخواست را بپذیرد ویا آن را رد نماید. درصورتی که وزارت کار درخواست متقاضی را به تائید برساند ، متقاضیانی که از دفاتر نمایندگی ترکیه درخارج از کشور مراجعه کرده باشند می بایستی ویزای کار از همان محل دریافت داشته و به اداره اتباع خارجی در ترکیه مراجعه نمایند و متقاضیانی که از داخل ترکیه مراجعه کرده اند می توانند مستقیما به اداره اتباع خارجی در پلیس آن استان مراجعه نمایند. درصورتی که درخواست اشتغال در ترکیه رد شود ، متقاضی ظرف سی روز می تواند پس از ابلاغ نتیجه تقاضای تجدید نظر کرده و به نتیجه اعتراض نماید.  درصورتی که وزارت کار به اعتراض هم پاسخ منفی دهد ، متقاضی می تواند به دادگاه شکایت نماید. در این خصوص رای دادگاه قاطع و غیر قابل اعتراض خواهد بود.

حال پس از بررسی شرایط مهاجرت کاری به ترکیه ، مفید خواهد بود که به میزان دستمزد ها در این کشور اشاره کرد. در ترکیه نظام بازار آزاد حاکم است. نرخ دستمزد اغلب توسط بازار تعیین می شود ولی دولت هر ساله حداقل حقوق را تعیین می نماید. بدین واسطه اگر کارفرمائی که زیر این حداقل حقوق کارگر و یا کارمندی را به استخدام درآورد به موجب قانون محاکمه و مجازات خواهد شد.

در ترکیه دستمزدها در وسط سال بر اساس تورم آن دوره مورد بازنگری قرار گرفته و مبالغی به عنوان جبران ضرر تورمی به کارکنان پرداخت می گردد. به همین دلیل درصورت افزایش تورم در کشور کارکنان متضرر نمی شوند.

موسسات خصوصی میزان حقوق و دستمزدهای خود را خودشان به تصویب می رسانند و مکلف هستند که زیر مبلغ مصوب دولت برای دستمزدها مبالغی را پرداخت نکنند. از این رو کارکنان بخش خصوصی بیشتر از کارمندان دولتی دریافت می کنند.

در سال 2015 با قوانین جدیدی که کشورترکیه در امور حقوقی مربوط به اتباع خارجی خواستار کار درکشور ترکیه اتخاذ کرد مورد توجه و استقبال اتباع خارجی برای اقامت ترکیه گردید.

 مهاجرت - مهاجرت به استرالیا - مهاجرت 

اقامت و مهاجرت به اتریش از راه نامزدی و ازدواج

عنوان: مهاجرت به فرانسه و هرینه های روزمره در فرانسه

کشور فرانسه از جمله کشورهایی است متقاضیان مهاجرت به فرانسه برای ادامه تحصیل در آن می توانند آینده شغلی خوبی داشته باشند.     


 

تابعیت و اخذ تابعیت اصولاً رابطه سیاسی و معنوی است که شخص را به دولت معینی مربوط می سازد. تابعیت دارای سه عنصر سیاسی بودن و معنوی بودن و حقوقی بودن است و دو طرف دارد : شخص دارای تابعیت و دولت اعطا کننده ی تابعیت.

تابعیت از طریق تولد جزء اصلی ترین انواع تابعیت محسوب می شود. این تابعیت با تولد شخص شروع شده و در طول زندگی ادامه می یابد و از دو روش خاک یا خون حاصل می شود. چنین تابعیتی غیر ارادی و تحمیلی است. برای مثال شخصی که در ایران متولد شود بر اساس مفاد قانون ما خواه ناخواه ایرانی محسوب میشود. البته به شرط اینکه شروط دیگری نظیر پدر ایرانی هم لحاظ شده باشد، بنابراین کسی که دارای تابعیت ایرانی از طریق تولد باشد نمی تواند تابعیت خود را انتخاب کند ، بلکه تابعیت بر او تحمیل می شود.

 ترک این نوع تابعیت مستلزم رعایت شرایط حقوقی خاص می باشد. برای مثال در ماده 988 قانون مدنی مقرر گردیده است که اتباع ایرانی نمی توانند ترک تابعیت کنند. مگر با رعایت چهار شرط مذکور در این ماده اخذ تابعیت در اسپانیا از طریق خاک می باشد ،  مگر اینکه که تصویب قوانین جدید این وضع را تغییر دهد. البته دربسیاری از کشورها تولد عامل اصلی اخذ تابعیت نیست،  اما از موارد تاثیرگذار و مهم محسوب می شود. با توجه به نظام حقوق بین الملل خصوصی ، در بیشتر کشور های جهان پذیرفته شده است  که در صورت ازدواج بین زوجین شخص می تواند در راستای اخذ تابعیت اقدام نماید. کشور اسپانیا از جمله ی این کشورها می باشد. لذا چنانچه یک نفر با یک اسپانیایی ازدواج کند می تواند جهت اخذ تابعیت اسپانیا اقدام نماید.

 در حقوق کشور ایران نیز به این موضوع اشاره شده است. برای مثال:

در بند 6 از ماده 976 قانون مدنی آمده است که هر زمان تبعه خارجی  با شوهر ایرانی ازدواج نماید ایرانی محسوب می شود.

در بعضی کشورها نظیر ایران آثار حقوقی ازدواج برای اخذ تابعیت  آن کشور متفاوت است. اما در مورد کشور اسپانیا ازدواج با مرد یا زن تبعه ی این کشور قطعاً منتهی به اخذ تابعیت می شود ؛ البته اخذ تابعیت این کشور منوط بر این است که پرونده ی مربوط به آن درست ارائه شود و دارای وجهه ی صحیح حقوقی باشد.

لازم به ذکر است که ازدواج در نظام حقوقی بعضی کشورها همچون ایران دارای آثار تحمیلی تابعیت می باشد. بر اساس  ماده 976 قانون مدنی ایران، در صورتی که زن خارجی با مرد ایرانی ازدواج کند از نظر قانون گذار خود به خود ایرانی حساب می شود. حال آنکه ازدواج مرد خارجی با زن ایرانی متضمن اخذ تابعیت نمی باشد .

بدیهی است که اطلاعات حقوقی در خصوص ازدواج و شروط ضمن عقد ازدواج و اخذ تابعیت یا اقامت در اسپانیا از طریق ازدواج دارای پیچیدگی ها و اصول حقوقی خود می باشد.

قاره اروپا و کشور هلند این روزها به یکی از مقاصد اصلی برای مهاجرین جهت مهاجرت به هلند

مهاجرت استرالیا , اقامت استرالیا , مهاجرت به استرالیا

گران‌ترین فرودگاه‌های جهان کدامند؟

استرس تان را اینگونه کنترل کنید

اگر زنجانی حکم اعدام را باور داشت، پشت پرده‌ها را افشا می‌کرد
امیرعباس سلطانی، یکی از نمایندگانی است که پرونده بابک زنجانی را از ابتدا تاکنون پیگیری کرده است.
او روز گذشته و در حاشیه جلسه علنی مجلس، در گفت‌وگو با «شرق»، بار دیگر تأکید کرد که شبکه حامی زنجانی و خود او از محل پول‌ها و دارایی‌ها اطلاع دارند و باید این شبکه مجازات شود.

‌حکم دادگاه بابک زنجانی هم اعلام شد و همچنان هیچ‌کس نمی‌داند این پول‌ها که رقمش خیلی هم کلان است، کجا رفته. این مقداری عجیب است. واقعا کسی نمی‌داند پول‌ها کجاست؟
قطعا بابک زنجانی می‌داند پول کجاست.

‌فقط بابک زنجانی می‌داند؟
نخیر. آقایانی که از بابک زنجانی حمایت کردند و هنوز هم پشت او هستند، قطعا می‌دانند پول‌ها کجاست و در چه مسیرهایی خرج شده و کجا هست. اما این بازی‌هایی که درست کرده‌‌اند و بیش از دو سال است که مردم و قوه قضائیه را سر کار گذاشته‌‌اند، در واقع اجرای یک نقشه طراحی‌شده است که درحال پیاده‌کردنش هستند. چون بالاخره مشخص است که بابک زنجانی پول‌ها را چه کرده است.

از کجا مشخص است؟ قوه قضائیه و وزارت نفت می‌گویند تیم‌هایی را به‌دنبال ردیابی این پول‌ها به کشورهای دیگر فرستاده‌‌اند و پولی نبوده است.
قوه قضائیه و وزارت نفت که علم غیب ندارند.

‌ولی اگر پولی باشد، علی‌القاعده در سیستم‌های مالی دنیا قابل ردیابی است.
بله، قابل ردیابی است و وزارت نفت، وزارت خارجه و قوه قضائیه باید این ردیابی را انجام می‌دادند. امروز سیستم‌های بانکی و مالی دنیا آن‌قدر پیشرفته هستند که به‌راحتی می‌شود فهمید بابک زنجانی و مدیران وابسته به او و افراد مرتبط با این پرونده، در مالزی و تاجیکستان و ترکیه و سایر جاها چه اموالی دارند. این اموال که به‌راحتی قابل ردیابی هستند.

‌در این باره هم حرف‌های زیادی زده شده ولی در نهایت می‌گویند چیزی به نام این آدم وجود ندارد. شما مستندی دارید که می‌گوید چنین اموالی وجود دارد و قابل ردیابی هم هست؟
بله. اینها همگی موجود است. من با سند خدمت شما می‌گویم و حتی اینها در اعترافات خود زنجانی به صورت مکتوب هم موجود است. مثلا در تاجیکستان و ترکیه، شرکت مسافربری، کارخانه سنگ، شرکت‌های دارویی و امثال اینها را خودش معترف است و قابل پنهان‌کردن نیست.

‌فکر می‌کنید این باورپذیر است که کسی تا پای اعدام خودش بایستد و همدستان و شبکه خود را افشا نکند؟
به عقیده من بابک زنجانی بنا به دلایلی حکم اعدام را باور ندارد. چون قطعا اگر به اعدام‌شدن خودش باور داشت، بحث عوض می‌شد و حرف‌های دیگری می‌زد.

‌چرا باید او تصور کند که اعدام نمی‌شود؟
حتما آن افرادی که تا اینجا پشت او بوده‌‌اند، تضمین‌هایی هم به او داده‌اند. از طرفی او به فرجام‌خواهی هم امیدوار است و فکر می‌کند این حکم اولیه است و معلوم نیست که تأیید بشود یا نشود. اما آنچه مشخص است اینکه قطعا اگر بابک زنجانی به این حکم باور داشت، پشت‌پرده‌ها را افشا می‌کرد و مسائل رو می‌شد.

‌این پشت‌پرده‌ها را فقط بابک زنجانی می‌داند و با اعدام او، همه چیز غیرقابل‌ردیابی می‌شود یا اینکه افراد دیگری هم هستند که بدانند پشت‌پرده واقعا چه بوده و بتوانند آن را افشا کنند؟
خیلی چیز پنهانی نیست که کسی از آن خبر نداشته باشد. این خیلی معلوم است که چه کسانی به او مجوز داده‌اند. ١٢ نفری که در مقام‌ها و مسئولیت‌های مختلف از وزیر تا رئیس کل بانک مرکزی و ... بوده‌‌اند و محاکمه هم نشده‌‌اند، کاملا مشخص هستند.

در‌این‌باره که می‌گویند مجوزها بعد از تصمیم ستاد تدابیر ویژه برای دورزدن تحریم‌ها صادر شده و مجوزدهندگان مقصر نبوده‌اند.
اینها توجیه است. در همان زمان هم بنا بر تصمیم ستاد تدابیر ویژه، باید تضمین‌های لازم از کسانی که قرار بود این امکانات در اختیارشان قرار بگیرد، اخذ می‌شد. چه کسانی گفتند که بدون اخذ تضمین‌های لازم، این منابع در اختیار بابک زنجانی قرار بگیرد؟ ده‌ها نفر برای انجام همین کاری که بابک زنجانی انجام داد، داوطلب شده بودند. من خیلی از آنها را خودم می‌شناسم که رفتند برای اینکه همین امتیازات را بگیرند و به آنها داده نشد. این سؤال مهمی است که چرا به این یک نفر داده شد؟ چرا بدون گرفتن تضمین‌های لازم؟ چه کسانی گفتند که به دیگران داده نشود و به این یک نفر داده شود؟

در سوابق متهمان ردیف بعدی که به عنوان معاونان زنجانی به اعدام محکوم شده‌‌اند هم مسئولیت در برخی نهادها دیده می‌شود. این مسئولیت‌ها با امتیازاتی که به این تیم داده شد، ارتباطی دارد؟
بله. به‌هرحال از این موقعیتشان استفاده کرده‌اند. البته من تا بعد از فرجام‌خواهی و اعلام رأی نهایی صبر می‌کنم و بعد از آن قطعا باید درباره این روابط و پشت‌پرده‌ها به صورت شفاف‌تری صحبت کنم.
 

راهکار تعمیرات ECU در موسسات حرفه ای با به روز ترین روش ها

مهندسی معکوس نمایشگرهای گوناگون بردهای الکترونیکی 

مهندسی معکوس بردهای الکترونیکی
آموزش مهندسی معکوس برد (به انگلیسی: Reverse Engineering) به علمی گفته می‌شود که از پاسخ به سوال می‌رسند و در واقع فرایند کشف اصول تکنولوژیکی یک دستگاه، شیئ یا یک سیستم می‌باشد که از طریق تجزیه و تحلیل ساختار و عملکرد آن حاصل می‌شود. در اکثر مواقع موضوع مورد بررسی یک دستگاه مکانیکی، الکتریکی، برنامه نرم‌افزاری یا یک ماده بیولوژیکی یا شیمیایی می‌باشد که بدون داشتن دانش قبلی و تنها با جداسازی اجزا و تجزیه و تحلیل شیوه عملکرد آن، سعی در ایجاد یک نمونه جدید از آن می‌گردد. مهندسی معکوس به طور عمده در استفاده‌های تجاری و نظامی به کار می‌رود و هدف آن استنباط پارامترهای طراحی یک محصول موجود بدون داشتن دانش کافی در زمینه تولید آن محصول و فقط با پیمودن فرایند معکوس و به کارگیری تکنیک‌های مشابه می‌باشد.

مهندسی معکوس بردهای الکترونیکی

 مشابه سازی ( مهندسی معکوس ) بردها ، تجهیزات و سیستمهای الکترونیکی
 طراحی ,ارتقا و مهندسی معکوس تجهیزات الکترونیکی در قالب بردهای الکترونیکی
استخراج شماتیک با مفهوم از روی PCB
تبدیل فایلهای GERBER حتی به صورت PDF به سند های PCB
 ارائه مستندات کامل شامل لیست تمام قطعات مورد استفاده و مشخصات فنی آنها
 تحلیل شماتیک مدار جهت جایگزینی برد های از رده خارجه یا برد هایی که فایلهای آنها از بین رفته با برد های جدید و ارتقا یافته




دلایل استفاده از مهندسی معکوس
نوسازی نرم‌افزار: مهندسی معکوس به صورت کلی برای درک وضعیت موجود برنامه مورد نیاز است. این عمل به منظور برآورد درست کوشش‌های مورد نیاز برای مهاجرت اطلاعات سیستم به یک وضعیت دلخواه است.
نگهداری نرم‌افزار: مهندسی معکوس نرم‌افزار می‌تواند مستندات لازم را برای درک وضعیت فعلی نرم‌افزار سیستم فراهم کند.
آنالیز محصول: برای بررسی اینکه یک محصول چه گونه کار می‌کند، از چه اجزایی تشکیل شده، برآورد هزینه‌ها و مشخص کردن حقوق مالکیت بالقوه.
بازبینی امنیتی
بدست آوردن اطلاعات حساس به کمک دیس اسمبل و تجزیه و تحلیل طراحی اجزای سیستم
حذف محافظ کپی، دور زدن محدودیت‌های دسترسی.
ایجاد کپی‌های بدون مجوز / تایید نشده.
اهداف علمی / آموزشی.
مهندسی معکوس در حوزه نرم‌افزار
در عمل دو نوع عمده از مهندسی معکوس وجود دارد. در حالت اول، سورس کد برای برنامه وجود دارد، اما سطوح بالاتری از جنبه‌های این برنامه، شاید مستندات ضعیف یا مستنداتی که دیگر اعتبار ندارد، مشاهده می‌شوند. در حالت دوم، سورس کدی برای برنامه موجود نیست و هرگونه تلاشی در جهت استخراج یک سورس کد ممکن برای نرم‌افزار به عنوان مهندسی معکوس در نظر گرفته شده است. بسیاری از مردم با استفاده دوم از این اصطلاح آشنا هستند. مهندسی معکوس نرم‌افزار برای جلوگیری از نقض کپی رایت می‌تواند از تکنیک طراحی اتاق پاک استفاده کند.









مهندسی معکوس کد (سورس کد)
این فرایند برخی مواقع مهندسی معکوس کد یا(Reverse Code Engineering) نامیده می‌شود. به عنوان یک مثال، دیکامپایل کردن باینری برای پلتفرم جاوا از طریق برنامه JAD می‌تواند انجام شود. یک مثال از گروهی که مهندسی معکوس نرم‌افزار را برای لذت بردن (و انتشار کدهای ثبت) انجام می‌دهند CORE هست که مخفف «چالش مهندسی معکوس» است. مهندسی معکوس نرم‌افزار در قانون کپی رایت ایالات متحده در صورت استفاده منصفانه محافظت می‌شود. برنامه Samba که به سیستم‌های غیر مایکروسافت ویندوز اجازه می‌دهد به اشتراک فایل با سیستم‌های ویندوزی بپردازند یک مثال کلاسیک از مهندسی معکوس نرم‌افزار هست. به این خاطر پروژه Samba باید به مهندسی معکوس اطلاعات منتشر نشده در مورد چگونگی به اشتراک گذاری فایل ویندوز می‌پرداخت، تا که کامپیوترهای غیر ویندوزی بتوانند آنرا شبیه‌سازی کنند. پروژه Wine همین کار را برای API ویندوز و OpenOffice.org این کار را برای فرمت فایل‌های مایکروسافت آفیس انجام می‌دهد.

تکنیک‌های مهندسی معکوس نرم‌افزار
مهندسی معکوس نرم‌افزار از روش‌های گوناگونی می‌تواند بدست آید. سه گروه اصلی مهندسی معکوس نرم‌افزار عبارتند از:

۱-تجزیه و تحلیل از طریق مشاهده تبادل اطلاعات - شایع ترین در مهندسی معکوس پروتکل- که شامل استفاده از آنالیزورهای درگاه باس و اطلاعات انتقالی شبکه است. الگوی رفتاری درگاه باس یا شبکه بعدا می‌تواند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. به منظور تولید یک اجرای مستقل که آن رفتار را تقلید می‌کند. این امر به ویژه برای مهندسی معکوس درایورهای دستگاه مفید است. برخی مواقع مهندسی معکوس بر روی سیستم‌های بسته به وسیله ابزارهایی که عمدا توسط تولید کننده معرفی شده بسیار کمک کننده است. در مایکروسافت ویندوز دیباگر سطح پایین مانند SoftICE طرفداران بسیاری دارند.

۲-تولید فایل اسمبل برنامه به وسیله دیس اسمبلر: به معنی خواندن کدهای خام زبان ماشین و درک این اطلاعات با اصطلاحات خواص دیس اسمبلر. این عمل بر روی تمام برنامه‌های کامپیوتری می‌تواند اعمال شود اما درک آن ممکن است مدتی زمان بر باشد، مخصوصا برای کسانی که با زبان ماشین آشنا نیستند.

۳-دستیابی به سورس کد با استفاده از یک دیکامپایل کننده، فرایندی که تلاش می‌کند سورس کد را در بعضی زبان‌های سطح بالا برای برنامه‌ای که فقط در حالت بایت کد یا کدهای ماشین است فراهم کند.

مناظر شگفت انگیز کشور مدرن سوئیس

دیدنی های شهر نیویورک

ویدئویی که برای شما آماده کرده ایم مربوط به کشور فرانسه می باشد.

فرانسه

فَرانسه با عنوان رسمی جمهوری فرانسه (به فرانسوی

کلمات کلیدی ما مهاجرت - گرفتن اقامت استرالیا - اقامت استرالیا می باشد.

مهاجرت به آلمان مهاجرت به کانادا مهاجرت به سوئد مهاجرت به سوئیس
انستیتو انفورماتیک پارسه
0 نظر