آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

لیست مناسب ترین و بهترین خرید عروسی

لیست مناسب ترین و بهترین خرید عروسی

منوی برترین و عالیترین خرید عروسی منوی برترین و عالیترین خرید عروسی به عروس

و داماد در تهیه لیست تکمیل برای خرید مایحتاجعروسی و برگزاری مراسم عروسی

عالی کمک میکند. خرید کردن با خود استرس هایی مانند تحول ، بزرگ شدن اندام ، و ... را بهمراه دارد

 . بزرگترین احساسی که پس از خرید زنها آن را تجربه میکنند حس نو شدن و به روز شدن است .

و قطعا  خریدعروسی  اگر تمامی این احساسات و هیجانات همراه با بزرگترین اتفاق زندگی خانم ها یعنی عروس شدن همراه باشد ، شما احساسی دوچندان خواهید داشت.

 لحظاتی که دارید تصمیمی رویایی برای زندگیتان و آینده تان میگیرید و خود را آن شاهزاده ی سوار بر اسب آرزوهایتان میبینید میتوان به قطعیت گفت لحظات و روزهایی

عجیب رویایی است. خرید عروسی یکی از ماندگارترین و پررنگ ترین لحظاتی است که خانواده ها یعنی مادر و  معمولا خواهران عروس خانم و آقا داماد باهمدیگر میگذرانند

 تا خریدی جامع و کامل را انجام دهند.خرید وسایل برای چمدان عروس و داماد چقدر سخت و طاقت فرساست و سخت تر از آن، نوشتن لیست لوازمی که باید خریداری شود.

خرید لباس عروس ، پاتختی و حنابندون ، کت و شلوار آقای داماد ، کیف و کفش عروس خانم  و کفش های آقای داماد ، لوازم جانبی عروس خانم و آقا داماد  (( لوازم داخل چمدان

عروس و داماد ) از قبیل لباس خواب عروس خانم ، لباس تو خانه ای عروس و داماد ، ست لباس زیر عروس و داماد ، حوله عرو س و داماد و ...  ) در واقع بهانه هایی میشود

 

 برای باهم بودن ، و ما به شما کمک میکنیم که تا هرچه بیشتر و بهتر در خریدهایتان موفق باشید.

لیستی متشکل از کلیه لوازم

 مورد نیاز برای عروس خانم و آقا داماد را تهیه کردیم که هرآنچه برای استفاده به آن نیاز خواهند داشت و حتی بیشتر در آن ذکر شده است. از آنجایی که ازدواج شتری است

که روزی در خانه هر عروس خانم و آقا دامادی کشیک می دهد، لذا انتظار می رود این لیست مورد استفاده افراد بسیاری قرار گیرد. لطفاً جهت هرچه کاملتر شدن لیست

آسمونی موارد را در قسمت نطرات ذکر کنید تا در اسرع وقت به لیست اضافه گردد.
این لیست یک لیست

کامل برای خرید است که همه چیز دارد. این لیست را می توانید به دلخواه به عنوان لیست خرید در نظر بگیرید و اقلامی را که به آنها احتیاج دارید را علامت زده و فقط آنها را خریداری کنید. هدف از این لیست کامل بودن آن است.

Yoga Book نخستین تبلت باقابلیت تبدیل‌پذیری اندرویدی لنوو

یوگا بوک اولین تبلت با توانایی تبدیل‌پذیری اندرویدی لنوو

تبلت یوگا بوک در حقیقت همسانی زیادی به رایانه همراه ‌های مدل یوگا دارد

 
خانواده کالاهای تبدیل پذیر لنوو که اینها را با نام مدل یوگا می دانیم،‌ عضو جدیدی با اسم یوگا بوک

 خواهد داشت که توقع می‌رود نخستین تبلت تبدیل‌پذیر اندرویدی لنوو باشد.

تبلت‌های اندرویدی مدل یوگا به توانایی تبدیل‌پذیری خود مشهور هستند، این تبلت‌ها با توجه به پایه‌ای که دارند به راحتی در هر شرایطی قابل استفاده‌اند.

 از طرف دیگر همان‌گونه که در بالا اشاره شد، انتظار می‌رود خانواده یوگا عضوی جدید داشته باشد که در قد و قواره این برند خوشنام ظاهر شود.

 

این لپ‌تاپ جدید یوگا بوک (Yoga Book) نامیده می شود و نمی‌توان آنرا با سایر تبلت‌های سری یوگا که پیش از این می شناسیم مقایسه کرد، تبلت یوگا بوک در واقع شباهت زیادی به لپ‌تاپ‌های سری یوگا دارد که به صورت پیش‌فرض به سیستم عامل ویندوز مجهز هستند اما یوگا بوک از سیستم عامل اندروید بهره می‌گیرد.

 

با این حساب با لپ‌تاپی طرف هستیم که در نوع خود جالب توجه است چرا که لپ‌تاپ‌های زیادی در حال حاضر به سیستم عامل اندروید مجهز نیستند. در زمینه لپ‌تای‌های اندرویدی می‌توان به لپ‌تاپ فوق سبک Remix و لپ‌تاپ تازه معرفی شده Pixel C که ساخت دست گوگل است اشاره کرد.

 

این لپ‌تاپ‌ها طرفدار زیادی در بازار ندارند چرا که سیستم عامل اندروید آنگونه که باید شاید بر روی لپ‌تاپ کارآیی ندارد‌، با این حساب این اقدام لنوو برای ساخت لپ‌تاپی تبدیل‌پذیر و مجهز به سیستم عامل اندروید در نوع خود جالب توجه به نظر می‌رسد. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از این محصول جدید خانواده یوگا لنوو به بیرون منتشر شده است، یوگا بوک از پردازنده اینتل Cherry Trail یا اتم x5 یا x7 بهره می‌برد و صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی خواهد داشت.


از لحاظ ضخامت هم گفته می‌شود در حالی که صفحه‌نمایش  لپ‌تاپ Yoga Book به صورت کامل بر روی بدنه آن قرار گرفته ضخامتی برابر با ۱۰ میلی‌متر دارد. اگر از طرفداران محصولات خانواده یوگا هستید حتما می‌دانید که یوگا ۳ پرو و یوگا ۹۰۰ قادر هستند به صورت ۳۶۰ درجه تا شوند، انتظار می‌رود یوگا بوک نیز به همین حالت از وسط تا شود.


متاسفانه به غیر از اطلاعاتی که به آنها اشاره شد و تصویر رنر شده این محصول، خبری بیشتری در حال حاضر در دسترس نیست. لنوو رسم ندارد محصولات خود را بی‌ مقدمه و خشک و خالی معرفی کند،‌ از طرف دیگری مراسم و کنفرانس خبری معروفی هم در یکی دو ماه آینده برگزار نمی‌شود.


نزدیک ترین مراسمی که در پیش است را می‌توان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ نام برد که در خرداد ماه برگزار می‌شود و به این ترتیب می‌توان حدس زد در این نمایشگاه شاهد یوگا بوک لنوو باشیم، البته از این نکته نیز نباید غافل ماند که ماه آینده مراسم گوگل I/O ۲۰۱۶ برگزار می‌شود و از آنجایی که یوگا بوک یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر با سیستم‌عامل اندروید است احتمال دارد در این مراسم شاهد رونمایی آن از جانب لنوو باشیم.


طرز تهیه سرمه چشم دستی

 طرز تهیه سرمه چشم دستی


از آنجایی که در گذشته انواع سرمه برای آرایش بهتر به مژه و با هدف استفاده

بردن از خواص پزشکی که برای پرپشت مژه می بوده، بهره جسته می شده و خط چشم ها به روشهای مختلف محلی تهیه می شدند،

ولی هم اکنون جای خاصیت های درمانی آن را ماده های دیگر که نه تنها خاصیت پزشکی

 نیست بلکه فقط برای زیبایی ابرو برای بهره قرار می گیرند را گرفته است، در برخی زمینه ها با توجه به جنس نامرغوبشان

باعث ریزش ابرو همچنین می شوند.

 در این مقاله تلاش در احیاء روشهای محلی تهیه سرمه بهداشتی و مرغوب در منزل را داریم که هم دارای خواص درمانی بسیاری بوده و همچنین باعث زیبایی بیشتر نیز می شود.

خواص درمانی
تقویت چشم ، ضد التهاب ، رفع سوزش و اشک
تقویت ابرو و پرپشت کردن مژه و ابرو

روش تهیه سرمه بادام با فندق
برای تهیه سرمه از روشهای سنتی و  با استفاده از آجر و مواد سوختی و حتی از شمع و سوزن نیز می توان استفاده کرد که ما در این مطلب قصد داریم تا با روشی ساده و در دسترس که همگی امکان تهیه سرمه به این روش را داشته باشند

روش تهیه سرمه را توضیح دهیم . برای این کار باید مقداری فندق و  بادام را بعد از دو پوسته کردن روی یک شعله پخش کن بر روی حرارت قرار داده و ظرفی فلزی مانند سینی را با فاصله کمی روی مغز بادام ،

فندق و شعله پخش کن قرار دهید به مرور زمان و با سوختن کامل مغز ها تولید دوده می کنند که بر روی سطح سینی قرار داده شده کاملاً قابل مشاهده خواهد بود تا اتمام سوختن مغزها صبر کنید و سپس با چاقو و یا جسمی نوک تیز دوده های جمع شده بر روی سطح سینی را تراشیده و به ظرفی که برای نگهداری سرمه تهیه کرده اید منتقل کنیدو سرمه آماده است.

 

روش تهیه سرمه مغز قلم گاو
برای تهیه سرمه قلم گاو کافی است که مقداری مغز قلم را پس از خارج کردن از قلم داخل ظرفی ریخته و مقداری گاز یا باند را داخل آن قرار دهید به صورتی که انتهای باند یا گاز در روعن قرار گرفته و سر آن نیز بیرون باشد باند یا گاز را با استفاده از کبریت و یا فندک روشن کنید

و مانند مرحله قبل ظرفی فلزی مانند سینی و یا کاسه را با فاصله روی آن قرار دهید روغن با سوختن تولید دود کرده که بر روی سطح ظرف جمع می شود که پس از اتمام کار دوده ها را تراشیده و به ظرفی که برای نگهداری سرمه استفاده می کنید منتقل کنید.

نکته ی مهم :
به انواع سرمه خشک که در منزل دارید می توان مقدار چند قطره روغن فندق و یا بادام برای چرب شدن سرمه اضافه کرد.


نورپردازی تکان دهنده خانه !

نورپردازی جالب خانه !

روشنایی و جلوه های ویژه ی شخصیت تازه ای به اتاق منزل می دهد. بخاطر اینکه نورپردازی عالی داشته باشیم، به مهتابی و چراغ های عالی ای نیاز می باشد. به همین دلیل، می بایست موقع خریداری لامپ، لوستر، آباژور کلیت توجه را به کاربیندازیم و گزینه های درست و عالی برگزینیم.

لوستر و لوستر زینت بخش هر خانه ای هستند. این وسایل خانه را باید مانند جواهر دید. این منابع نوری نظر بیننده را به خود جلب می کنند. به همین دلیل، باید در انتخاب شکل، طرح، رنگ و اندازه آنها توجه زیادی به خرج دهید و انتخاب مناسبی داشته باشید.

چلچراغ

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
لوستر یکی از عناصر تزئین اتاق های مختلف خانه است. وقتی لوستری زیبا و متناسب با طراحی و دکوراسیون خانه انتخاب می کنید، به محض ورود به هر اتاق نخستین چیزی که به چشم می آید لوستر است. لوستر چلچراغی یکی از انتخاب های خوب برای نشیمن و پذیرایی است. این نوع لوستر می تواند کریستالی یا ترکیبی از چوب و فلز باشد. جنس و طرح آن به سلیقه و البته دکور خانه بستگی دارد.

آویز

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
آویز، لوسترهای کوچک تری هستند و همان طور که از نامشان پیدا است طول زیادی دارند. این آویزها را می توان به تنهایی با همراه با چند آویز دیگر به سقف نصب کرد. برای اتاق های کوچک خوب است فقط یکی از آنها را نصب کنید. اما مثلا برای بالای جزیره یا کانتر آشپزخانه، می توانید سه آویز زیبا و یک شکل را به یک قد یا کوتاه و بلند نصب کنید.

چراغ های سقفی

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
در اتاق هایی همچون آشپزخانه یا نشیمن یا راهروهای خانه می توانید از چراغ هایی که به سقف نصب می شوند، استفاده کنید. این چراغ ها در شکل و طرح های متنوعی در بازار موجود هستند. البته باید بدانید این نوع لوسترها بسیار کمتر از چلچراغ ها جلب توجه می کنند.

لوستر دیواری

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
از این لوسترها می توان در مکان هایی همچون آینه حمام یا دستشویی یا جلوه دادن به قاب عکس یا آثار هنری استفاده کرد. لوسترهای دیواری بیشتر جنبه تزئینی دارند تا نوردهی.


نورپردازی تکان دهنده منزل!

نورپردازی جالب خانه !

نور و جلوه های ویژه ی شخصیت جدیدی به اتاق منزل می دهد. برای اینکه نورپردازی عالی داشته باشیم، به لوستر و لامپ های عالی ای نیاز می باشد. به همین خاطر، باید زمان خریداری مهتابی، لوستر، آباژور نهایت توجه را به خرج دهیم و مورد های صحیح و عالی برگزینیم.

آباژور و لوستر زینت بخش هر خانه ای هستند. این وسایل منزل را می بایست همچون زیور الات دید. این منابع نوری نظر بیننده را به خود جلب می کنند. به همین دلیل، باید در انتخاب شکل، طرح، رنگ و اندازه آنها توجه زیادی به خرج دهید و انتخاب مناسبی داشته باشید.

نور اتاق کار

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
آشپزخانه یکی از مهم ترین اتاق های خانه برای نورپردازی است. باید لوسترهای مناسب برای این اتاق را انتخاب کنید. اصولا آویزهایی که بالای کانتر یا جزیره قرار می گیرند گزینه های مناسبی هستند.

روشنایی اتاق خواب

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
بسیاری از ما برای اتاق خواب لوسترهای ساده یا آویز در نظر می گیریم. اما خوب است از لوسترهای بزرگ و چلچراغی برای اتاق های بزرگ استفاده کنیم. برای مطالعه یا خواب می توانید از نور آباژور روی میز یا روشنایی های دیواری بهره بگیرید.

لوستر حمام

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
احتمالا با خود می گویید چه کسی برای حمام لوستر می خرد؟ اما به تازگی چلچراغ های زیبایی برای حمام طراحی و عرضه شده اند که هویت جالبی به این فضا می بخشند. با کمک این چلچراغ ها می توانید حمام را به شکل مدرنی تزئین کنید.

لوستر دیواری روشویی

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
قسمت روشویی دستشویی نیز مکانی است که لازم است نورپردازی خوبی داشته باشد. به طور مثال، می توانید از در کنار یا بالای آینه این اتاق از لوسترهای دیواری استفاده کنید.

یافتن اندازه و فاصله مناسب

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
در نورپردازی خانه، توجه به اندازه و فاصله لوستر از زمین نیز بسیار مهم است به همین دلیل بد نیست اندازه های زیر را در نظر داشته باشید:

• فاصله لوستر از سقف سه متری باید حدود 68.5 تا 76 سانتی متر بالاتر از میز ناهارخوری باشد. برای سقف های بلندتر باید حدود 7.5 سانتی متر برای هر 30 سانتی متر در نظر بگیرید.

• لوستری انتخاب کنید که بزرگ تر از عرض میز منهای 30.5 سانتی متر نباشد.

• آویزها را در فاصله 89 تا 102 سانتی متری از بالای سطح کانتر آشپزخانه نصب کنید.

انتخاب آباژور مناسب

نورپردازی خانه, اصول نورپردازی در خانه
با یک حساب سرانگشتی، باید توجه داشته باشید که قاعده آباژور باید حدود 20 سانتی متر عریض تر و دوسوم بلندتر از از قاعده پایه آباژور باشد.