آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

نشانه های بسته بودن چاکرا سوم و دانستنی هایی در رابطه با چاکرا خورشیدی و آزمون آنلاین چاکرا به همراه انرژی درمانی

انرژی درمانی، یک روش درمانی است که با استفاده از انرژی های و قدرت های درونی و انرژی که درمانگر به بیمار می دهد می تواند بهبود بیماری را خیلی سریع تر موجب شود. در طب کلاسیک و طب گیاهی و حتی طب سنتی بر این معتقد هستند که باید با دارو یا دارو های گیاهی درمان صورت گیرد، تنها در انرژی درمانی هست که با استفاده از انرژی های درونی فردی موجب می شوند که بیمار درمان شود. در بسیاری از مواقع با تحریک انرژی های درونی فرد اثرات داروهای درمانی به شدت افزایش پیدا می کند. سرعت بهبودی در انرژی درمانی 7 الی 10 برابر افزایش پیدا می کند.

در بسیاری از کشور، انرژی درمانی یکی از انتخاب های بیماران در بیمارستان می باشد . من با توجه به تجربیاتی که این چند سال در مورد آموزش انرژی درمانی داشتیم تصمیم گرفتم که آموزش انرژی درمانی را برای هموطنان خود به صورت علمی و عملی انجام دهم.

با توجه به یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۰ که در ۵۸۰۰ بیمارستان در آمریکا صورت گرفت، مشخص شد که ۴۲ درصد از آنها نوعی درمان جایگزین را به بیماران‌شان ارائه می‌دهند. وقتی دلیل این کار از آنها پرسیده شد، تقریبا همه پاسخ دادند «چون بیماران چنین تقاضایی دارند.

 تقریبا از سال 80 مرتبا برنامه هایی را برای آموزش داشتم که مراجعه کننده ها نتایج خیلی عالی به دست آورند. در حال حاضر درمانگران در انجمن انرژی درمانی تجربیات درمانی خود را قرار می دهند.

انرژی درمانی بسیار وسیع است و بدون عوارض جانبی یا مشکلات دارو های شیمیایی می‌باشد، به همین دلیل کسی که انرژی درمانی را یاد می گیرد تقریبا می تواند بر روی بیشتر بیمار ها، درمان را انجام بدهد.
ویدئو آموزش خود درمانی با انرژی درمانی

یکی از کاربردهای انرژی درمانی در خودمانی و از بین بردن بیماری های جسمی و روانی خود می باشد. در ویدئو زیر یکی از روش های خود درمانی پرانیک هیلینک ( انرژی درمانی) را دکتر آرام به شما آموزش می دهد. شما می توانید هر روز این تکنیک را از طریق ورود به این صفحه انجام دهید و تاثیرات کوتاه مدت و طولانی مدت آن را در جسم تان ببینید. این تکنیک برای برطرف کردن مشکلات جسمی طراحی شده است ولی می توانید برای ممکن هست تاثیرات ذهنی و روانی هم در طولانی مدت داشته باشد. چنانچه سوالی در مورد انجام تمرین دارید با مرکز تجسم خلاق 02188302523 تماس بگیرید یا در شبکه های اجتماعی با شماره 09011594943 به ما پیام بدهید.

برای توضیح بیشتر می توانید به فیلم بروید

 

ویدئو آموزش انرژی درمانی بیماری های جسمی

در تکنیک زیر شما می توانید درمان بیماری های جسمی را برای تقویت سیستم انرژی بدن و جلوگیری از بیماریها انجام دهید. در ویدئو به شما آموزش داده می شود که چگونه می توانید از وقوع بیماری از طریق انرژی درمانی پیشگیری کنید. تکنیک زیر را برای مشکلات جسمی می توانید استفاده کنید. روشی که در این ویدئو آموزش داده می شود تکنیک پرانیک هیلینگ هست که یک تکنیک بین‌المللی می باشد و در اکثر کشورها آموزش داده می شود. این دوره انرژی درمانی ، یک دوره علمی و کاربردی هست که افرادی که ذهنیت های علمی و هدف کمک کردن به دیگران دارند کارایی زیاد دارد.

در تکنیک ویدئویی زیر آموزش درمانی بیماری های ذهنی و روانی با استفاده از انرژی درمانی قرار داده شده است.  با استفاده از این تکنیک نه تنها می توانید مشکلاتی همانند استرس و نگرانی و نشخوار های ذهنی را از بین ببرید بلکه می توانید افراد را از نظر ذهنی و فکری تقویت کنید و خلق و شخصیت استوارتری را برای آنها به ارمغان بیاورید. همان طور که می دانید استرس و اضطراب یکی از بزرگترین عوامل خطر سلامتی انسان هستند که با استفاده از تکنیک های انرژی درمانی می توان استرس و تروماها و احساس های منفی گذشته را خیلی سریع و عمیق در وجود خودمان و دیگران از بین برد.

 در سطح مقدماتی و متوسطه انرژی درمانی شما با مباحث انرژی درمانی نظیر نیروی حیات، چاکراها، جایگاه چاکراها، تاثیر ذکر بر چاکرا، نضف النهارهای انرژیکی، وظیفه چاکراها، عملکرد چاکراها، پاکسازی چاکراها و نصف النهارهای انرژی، اسکن چاکراها و در نهایت انرژی دادن به چاکراها و عضوهای معیوب آشنا می شوید و قدم به قدم کار بر روی آنها را یاد می گیرید و درمان بیماریهای ساده از این طریق.

برای شناخت بیشتر می توانید به دکتر آرام بروید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.