آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

متد های نوشتن محتوای تازه پارت 2

این محتوای به دست پایگاه ساخت سایت گردآوری گردیده است.


شکل های نوشتن متن جدید قسمت 2 

تولید مطالب نو یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن محتوای تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر ایجاد متن نو باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مطالب روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی آرا مربوط به مقالات موجود در اینترنت ، خواندن مطالب وب سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه تصحیح خطاهای فنی و نوشتاری احتمالی ،و ساخت نوشته هاینو و جنجالی در زمینه کاریتان اقدام به تولید نوشته جدید کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به متون نوشته شده توسط خودتان نمائید.

انجام گفتگو های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه بازدیدکنندگان می باشد و تجربه ها نشان داده است که اکثر اوغات از گفتگوها استقبال زیادی می شود. گفتگو با اشخاص موفق میتواند یکی از روش های ایجاد نوشته نو باشد. میتوانید گفتگو های خود را به دوراه انجام دهید :

مصاحبه های صوتی یا ویدئویی
مصاحبه های متنی ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران مصاحبه های ویدئویی از علاقه مندان زیادتری برخودار است به همین دلیل میتوانید با نمایش مصاحبه های ویدئوی مخاطبان زیادی را به سایت خود علاقه مند کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان همیشگی خود کنید. تارنما اشتراک ویدئو آپارات با درجه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین تارنما های فارسی میباشد و نشان دهنده رشد ویدیو در اینترنت ایران می باشد. بد نیست بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به تارنما شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک زیادی به بالا رفتن اعتبار یک تارنما در گوگل می کند. برای تولید ویدئو میتوانید از دو راه بکار ببرید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این مطلب به دست وب سایت قیمت طراحی سایت آماده گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.