آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

اثر کاربرپسندی سایت در بازاریابی آنلاین بخش 4

اثر سادگی پایگاه در فروش آنلاین قسمت 4

رنگ آمیزی مناسب
وجود رنگ های مناسب در وبتان نیز باعث افزایش یوزرفرندلی شدن وب سایت شما خواهد شد . تصور کنید وب سایت شما دارای پس زمینه ای تیره و فونتی زرد است ، در این چنین شرایطی کدام کاربر حاضر است به مدت چند دقیقه در سایت شما به دنبال محصولات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ بندی سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در مقدار ماندگاری کاربر در سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

ایجاد بخش نظرات در پایگاه
میتوانید با شنیدن انتقادات و پیشنهادات مخاطبین و تحلیل نظرات آنها تمامی کمبود های وب سایت خود را برطرف کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، وب سایت خود را نیز بیشتر از گذشته قدرتمند نمائید . استفاده از نظرات مخاطبین میتواند فواید زیادی برای سایت شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب آگاهی شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. در نظر داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به ایرادات کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

سالم بودن لینک های وب سایت
یکی دیگر از نکات پر اهمیت در زمینه یوزرفرندلی سایت شما ، سالم بودن لینک های صفحاتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا دکمه های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این آدرس را امتحان کرده تا صحیح کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی لینک شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو سایت شما نیز کمک خواهد نمود .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.