آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

اثیر زیبایی ظاهری در ازدواج موفق

عنوان: اثیر زیبایی ظاهری در ازدواج موفق

این مقاله در مورد آتلیه عروس می باشد

افزایش زیبایی و جذابیت قبل از مراسم عروسی باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید در مهمترین روز زندگی خود همچون ستاره ای بدرخشید.  شاید مهمترین عاملی که باعث می شود شما زیباترین عروس باشید، نداشتن استرس است، اما نکات دیگری هم هست که به شما کمک می کند ستاره مجلس عروسی خود باشید.
یک ماه قبل از مراسم خوردن مولتی ویتامین را با نظر دکتر شروع کنید. البته خوردن قرص های zinc(روی) هم به درخشندگی مو و براق شدن ناخن تان کمک می کند. در ضمن این عنصر برای پوست خیلی لازم است. در این ماه سعی کنید با تمام استرسی که برای حجم زیاد کار برایتان پیش می آید کنار بیایید و هر شب سر ساعت 11 بخوابید. کم خوابی اغلب پوست را خراب می کند و در کنار استرس زیاد، باعث زدن تبخال و جوش می شود. پس مراقب خودتان و نگرانی هایتان باشید.

اگر قسمت هایی از پوستتان سفیدی و لطافت لازم را ندارد بهترین فرصت است که شروع کنید با کرم های لایه بردار این نواحی را لایه برداری کنید تا پوست جدیدی جای آن پوست مرده، ضخیم و سیاه بگیرد. این نواحی اگر به این شکل بمانند زیبایی لباس را در تنتان می گیرند. البته باید گفت در آرایشگاهها هم خدماتی جهت لایه برداری این نواحی در نظر می گیرند.

اگر می‌خواهید یک پوست زیبا و جوان داشته باشید، باید یک رژیم غذایی سالم و پاکیزه در لیست اولویت‌های شما باشد. رژیمی که من برای عروس‌ها در نظر گرفته‌ام سخت است، اما واقعا تاثیر دارد:کافئین، الکل، شیرینی، لبنیات و هیچ غذای فراوری شده‌ای مصرف نکنید.

اما چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید بخورید. مثلا مقدار زیادی سبزیجات بخورید، چون سرشار از فیبر هستند و به گردش خون و قابلیت ارتجاعی پوست کمک می‌کنند و به بدن شما آنتی اکسیدان می‌رسانند تا رادیکال‌های آزاد را از بین ببرد. به همین خاطر باعث احساس خوب می‌شوند.

نوشیدن آب را فراموش نکنید. پیشنهاد می‌کنم که در روز ۲ تا ۳ لیتر آب بنوشید، مخصوصا اگر به تازگی شروع به ورزش کرده اید. آب، بهترین ماده برای زیبایی پوستی نرم و شاداب است، زیرا به بدن کمک می‌کند تا سموم، هورمون‌ها، و مواد مضر را دفع کند.

یک لایه برداری با نمک‌های معدنی در هفته‌ی قبل از عروسی، بسیار مفید است. یک اسکراب نمک خوب، از محصولات ارگانیک استفاده می‌کند و باید حس سایندگی آن کاملا روی بدن حس شود. این کار، بهترین و ساده‌ترین راه برای با نشاط کردن بدن است. زیرا سلول‌های مرده‌ی پوست را جدا می‌کند، گردش خون را افزایش می‌دهد، و به خون اکسیژن می‌رساند تا پوست فوق العاده درخشانی داشته باشید.

برای آنکه ناخن هایی محکم و بلند داشته باشید باید از یک تغذیه مناسب برخوردار باشید. برای اینکار شما باید مصرف جو را در رژیم غذایی خود افزایش دهید. به همین خاطر شما بعد از مدتی شاهد رشد بی نظیر ناخن هایتان خواهید بود. جو سرشار از سیلیکا است و همچنین منبع غنی ای از ویتامین های B، کلسیوم و منیزیوم است که این یکی از ساده ترین راه کارها برای عروس خانم ها است که ناخن های زیبا و بلندی قبل از عروسی شان داشته باشند.

برای اینکه خطوط چین و چروک در اطراف لب و دهان و یا اطراف چشمتان را از بین ببرید به جای اینکه از کرم های ضد چین  چروک که بسیار هم گران هستند استفاده کنید از یک کاسه شاه‌توت به جای آنها استفاده کنید. انواع توت ها مانند شاه‌توت، بلوبری، تمشک و توت فرنگی که حاوی یک منبع غنی از ویتامین C و همچنین شامل کلاژن فراوانی هستند به گردش خود در سطح پوست کمک شایانی می کنند و موجب از بین رفتن چی و چروک های سطحی پوست شما قبل از عروسی تان می شود.

دراین مقاله اشاره ای به آرایشگاه عروس شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.