آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آموزش تعمیرات لپ تاپ پارسه

آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک , موبایل و تبلت , دستگاه پرینتر و فتوکپی , هارد ,

آیا می توان از سایت اینترنتی خریدتوری مرغی انجام داد؟

خرید خرید توری مرغی از کدام فروشگاه باشد؟

 

دراین روزگار افراد بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روزمره خود درگیرشان هستند دوست دارند تا کارهای خود را اینترنتی انجام دهند. وظایف که در حالی که از جای معتبر باشد می تواند در زمان و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که امکان دارد هنوز خرید آن برای مردم عجیب باشد خرید فروش توری مرغی به شکل کاملاً آنلاین می باشد. سفارش خرید توری مرغی یکی از مواردی است که به شکل اینترنتی هم می توانید انجام دهید .

 

انواع توری فلزی

توری فلزی یا از مفتول و یا از ورق فولادی تهیه می شود. توری ها دارای دو دسته به شرح ذیل می باشد:

    توری مفتولی (Metal chain link netting)
    توری ورقه ای (Metal expanded lath)

توری مفتولی: مفتول های مستحکم به دو صورت ساده و آجدار تولید می گردند. که به منظور اتصال و تولید توری از جوش دادن و اتصال آن ها بهم استفاده می شود و به شکل ورق های رولی عرضه می شوند. توری های مفتولی مقاومت بالاتری در برابر سایش دارند. توری هایی که با استفاده از سیم مفتول تولید می شوند بر اساس قطر سیم مفتول، نوع بافته شدن رشته ها به یکدگیر، اندازه چشمه وشکل چشمه دسته بندی می شود.

انواع توری مفتولی عبارتند از :
توری مرغی

از سبک‌ترین توری های موجود در بازار آهن آلات توری مرغی است. که در دو نوع گالوانیزه گرم و سرد تولید می شود و نوع گرم آن بیشتر در ایران و نوع سرد آن عمدتا وارداتی و ساخت چین است. توری مرغی از مفتول گالوانیزه با ضخامت 20 تا 25 میکرون توسط دستگاه های صنعتی و با چشمه های 1 و 3.4 اینچ بافته می شود. در مشخصات فنی توری مرغی به جای بکار بردن واحد میلی‌متر برای قطر سیم مفتول از واحد Gauge استفاده می کنند هرچه عدد Gauge  پایین‌تر باشد اندازه قطر بیشتر می شود. به عنوان نمونه Gauge 18 برابر 1.2 میلیمتر و Gauge 22 برابر با 0.7 میلی‌متر می باشد. توری مرغی استحکام بالاتری دارد و در عین حال انعطاف پذیری خوبی نیز دارد. اما توری مرغی دارای کاربردهای دیگری نیز می باشد و شامل پوشش سقف سالن ها و همچنین گاهی استفاده در زیر سازی گچ و پوشش پلاستر دیوار می باشد.
توری حصاری

توری حصاری از سیم مفتول تولید می شود و دارای شبکه هایی لوزی شکل بوده و سیم مفتول ها را به صورت قلاب در هم بافته اند. مفتول مورد استفاده در این توری ها قطری در دامنه 2 الی 3 میل دارتد و ابعاد چشمه از 5 تا 8 سانتی‌متر متغیر است.

جهت توضیح می توانید به https://ayeghariya.com/توری-مرغی بروید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.